آموزشاخبار آموزشاخبار استارتاپی

حمایت پارک فناوری تهران از استارت‌آپ‌های یادگیری الکترونیکی

برگزاری رویدادهایی در حوزه آموزش الکترونیکی برای حمایت از استارتاپ های یادگیری الکترونیکی

لیمو HR

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در اختتامیه همایش یادگیری الکترونیکی که امروز ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ بر ضرورت توجه به آموزش الکترونیکی تاکید کرد و گفت: تصمیم داریم سال آینده با برگزاری رویدادهای استارتاپی در حوزه آموزش الکترونیکی از آن‌ها حمایت کنیم.

عباس زارعی با بیان این‌ که رشد عمومی در تکنولوژی‌های جدید نیاز به ایجاد زیر ساخت در رشد افقی دارد،‌ افزود: در رشد افقی تکنولوژی یادگیری الکترونیکی، باید زیرساخت‌هایی وجود داشته باشند تا بتوان آن را به عنوان یک فناوری جدید به سمت پیشرفت هدایت کرد.

او در ادامه تصریح کرد: زیر ساخت‌های الکترونیکی به صورت یک زنجیره هستند و باید ایجاد شوند تا به توسعه تکنولوژی جدید کمک کنند. یادگیری الکترونیکی نیز از این هدف به دور نیست.

زارعی با بیان این‌که برگزاری رویدادهای استارت‌آپی و کنفرانس‌های مرتبط در گسترش یادگیری الکترونیکی بی‌تاثیر نخواهد بود، افزود: از این رو، در صدد هستیم استارت‌آپ‌هایی را در سال آینده با موضوع یادگیری الکترونیکی برگزار کنیم.

او گفت: در پارک این فضا فراهم شده است که افراد با هر سن و سال و مدرک تحصیلی بتوانند برای شرکت در استارتاپ‌ها با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ارتباط بگیرند. برگزاری رویدادهای استارت‌آپی می‌تواند در توسعه این تکنولوژی جدید که یادگیری الکترونیکی است، تاثیرگذار باشد.

به گفته رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری تا سه ماه از تیم‌های برتر برای به نتیجه رساندن طرح اولیه خود، برنامه‌های حمایتی دارد و سپس آن‌ها را به سرمایه‌گذاران می‌سپارد.

در اختتامیه دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران از دو تیم برتر استارتاپی با موضوع «قلک» و «با بیمار» تقدیر شد. همچنین در بخش جشنواره تولید محتوای الکترونیکی نیز از ۳ اثرمنتخب با موضوعات «دوستان ما»، «ستاره ایمنی من» و «الفبای دیجیتال آراد کارت» تقدیر شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *