اخبار استارتاپی

سومین دوره‌ی جایزه‌ی ملی تحول دیجیتال برگزار می‌شود

معتبرترین رویداد تحول دیجیتال ایران در راستای طی کردن مسیر بلوغ دیجیتال با رویکرد 20200 در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

لیمو HR

در سال‌های اخیر، برخی از سازمان‎ها کوشیده‎ اند با تکیه بر قابلیت‎های متنوع و متعدد فناوری‎های نوین دیجیتالی (همانند رایانش اجتماعی، رایانش موبایلی، رایانش ابری و رایانش تحلیل داده، اینترنت اشیاء، واقعیت مجازی و افزوده، هوش مصنوعی و رایانش شناختی) کسب‎و‎کار خود را متحول سازند. بخش قابل توجهی از این سازمان‎ها، همانند بانک‎ها، بیمه‎ها، خودروسازها، تولیدکننده‎ها، خرده‌فروش‎ها، هتل‌ها، شرکت‌های حوزه‌ی نفت، گاز و پتروشیمی و دیجیتالی متولد نشده اند، اما با بهره‎گیری از فناوری‎های دیجیتالی به دنبال دستیابی به سطح بالاتر عملکرد، بهره‎وری، نوآوری و رضایت مشتری هستند. گروه دیگری از سازمان‎ها نیز وجود دارند که از ابتدای حیات خود، دارای ماهیت دیجیتالی بوده و به بیان دیگر، بر بستر فناوری‌های دیجیتالی متولد شده و توسعه یافته ‎اند. این‌گونه سازمان‎ها نیز به دنبال بهبود وضعیت رقابتی خویش، در محیط کسب‎و‎کارهای دیجیتالی هستند. هر دو گروه مذکور از سازمان‎ها، مخاطب جایزه‌ی ملی تحول دیجیتال هستند.

جایزه‌ی ملی تحول دیجیتال با هدف ارزیابی، ارائه‌ی بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتالی طراحی شده است. یکی از اهداف عمده‌ی این جایزه، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این حوزه می‌باشد.

دو دوره‌ی گذشته‌ی جایزه، با حضور چشمگیر بیش از ۳۵ سازمان معتبر کشور برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر شد. برای تمام سازمان‌های شرکت کننده در جایزه، پیش از ارزیابی، کارگاه آموزشی تحول دیجیتال برگزار و به هریک پس از ارزیابی نیز گزارش بازخورد اختصاصی به‌صورت تفصیلی ارائه شد تا با بهره‌گیری از توصیه‌های ارائه شده در این گزارش، بتوانند مسیر بلوغ دیجیتال خود را موفق‌تر طی کنند.

سومین دوره‌ی جایزه‌ی ملی تحول دیجیتال با رویکرد ۲۰۲۰۰ در مکان تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان جلال آل احمد، جنب پل نصر (گیشا)، دانشکده‌ی مدیریت دانشگاه تهران، ساختمان مرکز همایش‌ها برگزار خواهد شد و برگزیدگان آن در ۳۰ بهمن ماه ۹۷، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیش‌تر به این آدرس مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *