لیمو HR
اخبار استارتاپی

اولین رویداد شتاب تخصصی اینترنت اشیا در زاهدان برگزار شد

این استارت آپ ویکند و رویداد کارآفرینی با همکاری پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

استارت آپ ویکند اینترنت اشیا طی روزهای ۱۱ الی ۱۳ اردیبهشت توسط شتاب دهنده کسب و کار کاتالیزور و به عنوان اولین رویداد حوزه اینترنت اشیا  در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

محورهای این رویداد به شرح ذیل بود:

  • شهر هوشمند
  • خانه هوشمند
  • سلامت هوشمند
  • کشاورزی هوشمند
  • حمل و نقل هوشمند
  • اتوماسین صنعتی هوشمند
  • مدیریت هوشمند مصرف انرژی

در روز اول این رویداد جناب آقای شامخی مدیر عامل شرکت ثروت ستارگان و خانم دکتر مهرجو عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان به طرح مسائلی در حوزه کسب و کارها و و ارائه روندهای مهم این فضا پرداختند و سپس منتورهای حاضر در مراسم افراد شرکت کننده را در راستای به سرانجام رساندن ایده‌هایشان یاری کردند و در نهایت با رای گیری از بین ایده ها افراد حاضر در رویداد با تشکیل تیم‌هایی به انجام کار گروهی پرداختند.

در روز دوم تیم‌های تشکیل شده به همراه منتورهای حاضر در رویداد به ارائه ایده‌های خود در طی سه مرحله پرداخته و با مفهوم MVP آشنا شدند که خود راهی برای سنجش ظرفیت یک ایده تجاری در بازار است.

در روز پایانی رویداد هم جناب آقای شامخی در ابتدا با ارائه یک پیچ دک جذاب در رابطه با نحوه مواجهه با سرمایه گذار و با همراهی منتورها به سوالات شرکت کنندگان در ارتباط با جذب سرمایه پاسخ دادند و همزمان گروه ها هم طی کار تیمی خود به آماده سازی پیچ دک پرداختند.

در پایان این رویداد داوران با بررسی گروه‌ها اقدام به انتخاب برترین تیم‌ها نمودند که سه تیم اول این رویداد را در زیر مشاهده می‌کنید:

تیم اول: آواوش، در حوزه پایش سلامت فردی

تیم دوم: آرتا، که هدف آن مدیریت پرسنل به صورت هوشمند است.

تیم سوم: aquabase، ایده ای در خصوص سیستم‌های هوشمند مزارع

آلبوم تصاویر:

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *