رپرتاژ

خرید اقساطی با بهترین قیمت تلویزیون جی پلاس

قیمت تلویزیون جی پلاس، خرید تلویزیون جی پلاس با بهترین قیمت روز و ارسال به تمام نقاط ایران در اسرع وقت، فروش اقساطی و نقدی تلویزیون جی پلاس با گارانتی اصلی

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟

جی پلاس (GPLUS) برندی است که ممکن است اکثر شما محصولاتش از جمله تلویزیون را در بازار لوازم خانگی و سایت‌های اینترنتی دیده باشید ولی شاید اطلاعات کافی در رابطه با اینکه تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست و یا اینکه تلویزیون جی پلاس خوبه و محصولی قابل اعتماد است یا خیر؟ نداشته باشید.

جی پلاس یک برند تازه نفس ایرانی است که توسط شرکت گلدیران در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده و تلویزیون از اولین تولیدات این برند بوده است. تلویزیون‌های جی پلاس در انواع تلویزیون ال ای دی معمولی، ال ای دی هوشمند و … با سایزهای گوناگون و کیفیت‌های تصویری متفاوتHD ،  Full HDو ۴k طراحی و تولید می‌شوند.

تنوع بالای مدل تلویزیون جی پلاس ضمن گسترده شدن رنج قیمت تلویزیون جی پلاس سبب شده است تا نیازهای متفاوت افراد جامعه پوشش داده شود. برای مثال تلویزیون هوشمند یا اسمارت جی پلاس مناسب برای افرادی است که علاقمند به اتصال تلویزیون به اینترنت هستند و اگر بالا بودن کیفیت پخش تصاویر برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد تلویزیون ۴k جی پلاس بهترین انتخاب است. اگر فضایی که برای قرار گرفتن تلویزیون در نظر گرفته‌اید متوسط تا بزرگ است خرید تلویزیون جی پلاس ۵۰ اینچ برایتان مناسب است و برای افرادی که علاقمند به شبیه سازی یک سینمای خانگی در منزل خود هستند تلویزیون‌های ۵۵، ۶۵، ۷۵ اینچ جی پلاس تولید شده‌اند.

کیفیت تلویزیون جی پلاس

شرکت گلدیران از تجربه بیش از ۳۰ ساله خود که در زمینه واردات و مونتاژ محصولات ال جی دارد جهت ساخت محصولات لوازم خانگی در داخل ایران با برند جی پلاس استفاده کرده است. گلدیران به دلیل تولید محصولات با کیفیت توانسته است برند جی پلاس را به جایگاه مناسبی برساند، در واقع می‌توان گفت همراه بودن نام گلدیران در کنار جی پلاس خود نشان از قابل قبول بودن کیفیت تلویزیون جی پلاس دارد.

بسیاری از افراد کالاهای داخلی را مطلقا نامرغوب و بی کیفیت می‌دانند ولی این باور کاملا اشتباه است. در ساخت تلویزیون جی پلاس از تکنولوژی و فناوری‌هایی استفاده شده است که در تلویزیون‌های برندهای برتر و نام آشنا وجود دارد. علاوه بر این قیمت تلویزیون در برندهای خارجی بالاتر از قیمت تلویزیون‌های جی پلاس است. بنابراین اگر به دنبال تلویزیونی زیبا، با کیفیت و مجهز به امکانات و قابلیت‌های متنوع هستید که از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد به سراغ خرید تلویزیون جی پلاس بروید و از گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش شرکت گلدیران بهره‌مند شوید.

بسیاری از مشتریان به مقایسه تلویزیون مجیک با جی پلاس می‌پردازند باید بگوییم بهتر است ابتدا ببینند که خواسته‌ها، سلیقه و توان مالیشان متناسب با کدام برند است تا انتخاب مناسبی داشته باشند. در ادامه به رایج‌ترین سوالات مشتریان پاسخ کوتاهی داده‌ایم.

تلویزیون جی پلاس بهتره یا هایسنس؟ هایسنس یک برند چینی چند ملیتی است و تلویزیون‌های آن رقیب تلویزیون‌های برند سامسونگ براساس ویژگی‌هایی چون کیفیت تصویر، طراحی ظاهری و … هستند بنابراین می‌توان گفت که تلویزیون‌های هایسنس از لحاظ ویژگی‌های گفته شده نسبت به تلویزیون‌های جی پلاس معمولا در سطح بهتری عمل می‌کنند.

تلویزیون جی پلاس بهتره یا ایکس ویژن؟ ایکس ویژن یک برند ایرانی است که محصولاتش در داخل کشور و توسط شرکت مادیران تولید می‌شود. از لحاظ کیفیت، قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش تلویزیون‌های هر دو برند راضی کننده هستند و تفاوتی در نوع طراحی و امکانات دارند.

معایب تلویزیون جی پلاس

یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها جهت درک کیفیت تلویزیون جی پلاس و دانستن مزایا و معایب آن این است که به نظرات مصرف کنندگان و تعمیرکاران توجه کرده و تبادل نظر در مورد تلویزیون جی پلاس را مورد بررسی قرار دهیم تا از معایب تلویزیون جی پلاس ۵۰ اینچ، معایب تلویزیون جی پلاس ۶۵ اینچ و دیگر مدل‌ها آگاه شویم. البته برخی از افراد مدلی را انتخاب کرده‌اند که از نظر امکانات پاسخگوی خواسته‌هایشان نیست و یا استفاده صحیح از دستگاه را نمی‎دانند و همین موارد را از معایب تلویزیون جی پلاس می‌دانند که این قضاوت غیر منصفانه است.

فرقی نمی‌کند چه مدل تلویزیون با چه سایزی از برند جی پلاس را خریداری کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم دفترچه راهنمای تلویزیون جی پلاس را قبل از استفاده حتما مطالعه کنید تا با تنظیمات تصویر و دکمه‌های کنترل تلویزیون جی پلاس ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۳۲ اینچ و … آشنا شوید تا استفاده صحیح‌تری از تلویزیون داشته باشید و علاوه بر این بهتر از امکانات دستگاه بتوانید استفاده کنید.

از آنجایی که قیمت تلویزیون جی پلاس در سایزهای بزرگتر چون ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ بالا است بهتر است یک محافظ تلویزیون متناسب با سایز نمایشگر را خریداری کنید. محافظ تلویزیون ۵۰ اینچ جی پلاس و یا هر سایز دیگری از صفحه نمایش در برابر خش و ضربات احتمالی محافظ می‌کند.

فروش اقساطی تلویزیون جی پلاس

امروزه قدرت و توان خرید بسیاری از خانواده‌ها در نقاط مختلف کشور پایین آمده است و توانایی خرید تلویزیون جی پلاس را به صورت نقدی ندارند. خوشبختانه فروشگاه‌های مختلفی در جای جای ایران در زمینه  فروش اقساطی تلویزیون جی پلاس درمشهد، تهران، قزوین، اصفهان و…. فعالیت دارند و امکان خرید قسطی این کالا را فراهم کرده‌اند.

اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با بهترین شرایط هستید فروشگاه اینترنتی سل یکی از بهترین مکان‌ها برای شما است. شما با تماس با کارشناسان فروشگاه سل می‌توانید اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را درخصوص نحوه و شرایط اقساطی جی پلاس بگیرید.

نمایندگی فروش تلویزیون جی پلاس

بسیاری از فروشگاه‌های معتبر لوازم الکترونیکی، صوتی تصویری و لوازم خانگی در سراسر کشور از جمله فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش محصولات جی پلاس فعالیت دارید. شما با مراجعه به نمایندگی فروش تلویزیون جی پلاس در شهر خود و یا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سل می‌توانید به راحتی به تنوع بالایی از تلویزیون‌های جی پلاس دسترسی داشته و نهایت رضایت و اطمینان را از خرید خود داشته باشید.

قیمت تلویزیون جی پلاس در فروشگاه سل

قیمت تلویزیون جی پلاس با عوامل متعددی چون نوع مدل، سایز نمایشگر، کیفیت تصویر و سایر مشخصات فنی در ارتباط است بنابراین در زمان خرید حتما به مشخصات فنی تلویزیون جی پلاس انتخابی توجه کنید تا از نظر امکانات متناسب با خواسته‌هایتان و از لحاظ سایز با فضایی که برای قرار دادن دستگاه در نظر گرفته‌اید همخوانی داشته باشد و همچنین از نظر مالی نیز توان خرید آن را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر است که در آن تنوع بالایی از انواع و آخرین مدل تلویزیون جی پلاس در سایزهای گوناگون به فروش می‌رسد. قیمت تلویزیون جی پلاس چون قیمت تلویزیون جی پلاس ۴۰ اینچ، قیمت تلویزیون جی پلاس ۵۰ اینچ هوشمند، قیمت تلویزیون جی پلاس ۵۰ اینچ ۴k اسمارت، قیمت تلویزیون جی پلاس ۴۳ اینچ و … در سل بهترین قیمت بازار است و از بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی و مجازی پایین‌تر است.

علاوه بر تلویزیون دیگر محصولات این برند چون قیمت کولر گازی جی پلاس، قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس، قیمت ساید بای ساید جی پلاس و … نیز در فروشگاه مجازی سل بهترین قیمت بازار است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *