رپرتاژ

با استانداردترین رزومه سازهای آنلاین آشنا شوید

امروزه شاهد هستیم که استخدام کنندگان از فضای وب برای پیدا کردن کارجویان مناسب استفاده می‌کنند و در این مسیر نیز بیشتر به ابزارهای آنلاین رجوع می‌کنند. این روند سال به سال افزایش می‌یابد و پیش بینی ما این است که تا چند سال آینده در روند استخدام شرکت‌ها دیگر چیزی به اسم کاغذبازی وجود نداشته باشد.

اما در نقطه مقابل استخدام کنندگان، کارجویان نیز باید خود را با این تغییر همگام کنند تا بتوانند در نتایج جستجوی آنلاین کارشناسان استخدام ظاهر شوند. یکی از ابزارهای مهم برای این حضور آنلاین کارجویان، رزومه سازهای آنلاین هستند. این ابزارهای آنلاین به شما این امکان را می‌دهد رزومه‌ای بسازید که بتوانید آن را دانلود کنید و خروجی بگیرید در هر پلتفرمی آپلود کنید، بدون نیاز به چاپ کردن آن را برای کارفرمایان ارسال کنید و حتی نگرانی بابت نحوه ارسال رزومه خود نداشته باشید. اکثر بسترهای رزومه ساز آنلاین به شما این امکان را می‌دهند رزومه خود را به صورت رایگان بسازید، اما با این حال، این ویژگی در مورد همه رزومه سازهای آنلاین صدق نمی‌کند.

امکان ویرایش محتوای رزومه، امکانی است که برای بسیاری از افراد یک موهبت به شمار می‌آید. شما برای هر موقعیت شغلی باید یک فرمت رزومه ارسال کنید، حال تصور کنید که قرار باشد ویرایش را انجام دهید و پس از چاپ شدن رزومه باز هم نیاز به ویرایش داشته باشد.

رزومه سازهای آنلاین که طبق استانداردهای جهانی نیز باشند، بهترین گزینه برای افرادی هستند که تجربه زیادی در نوشتن رزومه ندارید. در واقع این روش آنلاین روشی آسان برای کسانی است که دوست ندارند در روند استخدام خود حتی دقیقه‌ای را از دست بدهند و همیشه به دنبال راه‌های میانبر هستند.

در این مقاله قصد داریم تا رزومه سازهایی را معرفی کنیم که هر کدام می‌توانند انتخاب شما در زمان نوشتن رزومه باشند. این مواردی که نام می‌بریم در میان بهترین و استانداردترین رزومه سازهای ایران هستند که می‌توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید و حتی مبلغی نیز بابت استفاده از آنها پرداخت نکنید.

رزومه ساز ایران تلنت

رزومه ساز ایران تلنت

وب‌سایت ایران تلنت طی ۱۸ سال فعالیت خود در حوزه کاریابی آنلاین، همواره سعی در ارائه بهترین خدمات و ابزارها به کارجویان داشته است تا بتواند مسیر رسیدن آنها به شغل دلخواهشان را کوتاه تر کند. از مهم‌ترین عوامل در استخدام کارجویان نیز رزومه است که جذاب بودن و استاندارد بودن آن باعث جذب کارشناسان استخدام و کارفرمایان می‌شود. رزومه‌های استاندارد و حرفه‌ای به عنوان برگ برنده کارجویان به شمار می‌آیند و همچنین به بهتر نشان دادن کارجویان کمک می‌کند. ساخت رزومه آنلاین در ایران تلنت یکی از همان خدمات و ابزارهای است که این شرکت برای استخدام راحت آنها را در اختیار کارجویان قرار داده است.

ساخت رزومه در ایران تلنت برای کارجویان مزایای بسیاری دارد که مهم‌ترین آن رایگان بودن آن است. اما مزیت بزرگ دیگر آن، این است که کارجو با ساخت رزومه در ایران تلنت به بانک رزومه یک میلیون نفری ایران تلنت بزرگترین راه پیدا می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود که کارفرمایان بسیاری برای استخدام به رزومه او دسترسی پیدا کنند و در واقع رزومه او در این بانک دیده شود. بنابراین با داشتن یک رزومه استاندارد آن هم در ایران تلنت، می‌توانید شانس خود را برای دیده شدن و استخدام توسط شرکت‌های دلخواه‌تان و بزرگترین شرکت‌های حال حاضر ایران تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

رزومه ساز ایران تلنت به زبان انگلیسی است و این امر به دلیل انگلیسی بودن زبان وب‌سایت است. البته این موضوع اصلا گمراه کننده نیست و استفاده از رزومه ساز ایران تلنت به قدری آسان است که می‌توانید تمام بخش‌های آن را با اطلاعات کافی پر کنید. البته نوشتن رزومه به زبان انگلیسی مزیت بزرگ ایران تلنت نیز به شمار می‌آید، چرا که در ایران تلنت هم برای فرصت‌های شغلی داخلی و هم برای فرصت‌های شغلی بین المللی می‌توانید رزومه ارسال کنید.

رزومه ساز جابینجا

رزومه ساز جابینجا

وب‌سایت جابینجا نیز در میان وب‌سایت کاریابی در ایران است که در کنار کمک به کارجو در پیدا کردن فرصت‌های شغلی، خدمات و ابزارهای کاربردی مانند رزومه ساز را نیز ارائه می‌دهد. این رزومه ساز آنلاین نیز در میان رزومه سازهای رایگان به شمار می‌آید و نحوه کار با آن نیز بسیار آسان است.

در رزومه ساز جابینجا همه آنچه شما برای نوشتن یک رزومه حرفه‌ای و استاندارد نیاز دارید، وجود دارد و می‌توانید آنها را در هر زمان که می‌خواهید ویرایش نیز بکنید. برای اینکه بتوانید رزومه خود را در جابینجا بسازید کار سختی پیش رو ندارید؛ ثبت نام در سایت جابینجا و وارد شدن به صفحه رزومه ساز آغاز این روند آسان است.

برای اینکه رزومه شما حرفه‌ای باشد و نظر کارشناسان استخدام را جلب کند، بهتر است که تمامی بخش‌های موجود در رزومه ساز را با دقت و به طور کامل پر کنید. اطلاعات فردی، مهارت‌های حرفه‌ای، سوابق شغلی و دیگر موارد موجود در این رزومه ساز را ابتدا کامل بررسی کنید و بعد با دقت پر کنید. در نهایت هم کلیک روی دکمه ذخیره به شما رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد تحویل می‌دهد که می‌توانید از آن برای تمام موقعیت‌های شغلی چه در جابینجا و چه در جاهای دیگر استفاده کنید.

رزومه ساز جاب ویژن

رزومه ساز جاب ویژن

جاب ویژن نیز از برترین‌های ایران در حوزه کاریابی آنلاین است. طبیعی است که در این وب‌سایت نیز توقع داشته باشیم تا رزومه ساز حرفه‌ای و استاندارد مشاهده کنیم. با استفاده از رزومه ساز جاب ویژن می‌توانید به راحتی رزومه دو زبانه (فارسی و انگلیسی) خود را بسازید. به این ترتیب که پس از ثبت نام این امکان برای شما فراهم است که زبان رزومه را انتخاب کنید. این رزومه علاوه بر داشتن ساختاری استاندارد، طراحی منحصربه‌فردی دارد. نکته مهم این است که استفاده از رزومه ساز جاب ویژن، کاملا رایگان است و برای شما هیچ هزینه‌ای ندارد.

در این رزومه ساز جاب ویژن نیز شما تمام آنچه هر رزومه ساز استاندارد دارد را در دسترس دارید و می‌توانید پس از ساخت آن، از همین رزومه برای ارسال برای موقعیت‌های شغلی جاب ویژن نیز استفاده کنید. شما در این پلتفرم نیز این امکان را دارید تا هر زمانی محتوای رزومه‌ی خود را ویرایش کنید و حتی آن را دانلود کنید و در پلتفرم‌های دیگر از آن استفاده کنید.

رزومه ساز تلنت کوچ

رزومه ساز تلنت کوچ

نیروهای متخصص می‌توانند با استفاده از تلنت کوچ به جدیدترین فرصت‌های استخدام در شرکت‌های برجسته کشور دسترسی داشته باشند و حتی رزومه خود را برای ارسال به این فرصت‌های شغلی در این وب‌سایت به صورت رایگان بسازند.

رزومه ساز آنلاین تلنت کوچ نیز کاملا منطبق بر استانداردهای جهانی است و می‌توانید بسیار آسان آن را تکمیل کنید و از آن برای موقعیت‌های شغلی تلنت کوچ استفاده کنید تا بتوانید با آن نظر کارشناسان استخدام را جلب کنید. هر آنچه که در رزومه سازهای آنلاین دیگر وجود دارد مانند اطلاعات شخصی،‌ بخش توضیحاتی درباره کارجو، اطلاعات تحصیلی، پروژه‌های انجام شده از سمت کارجو، تجربه کارآموزی، دوره‌های سپری شده، میزان تسلط بر زبان، مهارت‌ها و حتی بخشی برای آپلود رزومه‌ی کارجو وجود دارد. مواردی که عنوان تمام بخش‌های یک رزومه استاندارد و حرفه‌ای است.

با تکمیل رزومه می‌توانید درخواست خود برای فرصت‌های شغلی را ارسال کنید و از بخش پیشخوان حساب کاربری خود آنها را پیگیری کنید.

سخن پایانی

رزومه آنلاین یک ابزار مهم در جستجوی شغلی شما است. این مدل رزومه‌ها کار شما را در ساخت رزومه بسیار آسان می‌کنند و حتی اگر تجربه‌ای در این کار نداشته باشید، برای شما بهتر است که برای ساخت رزومه خود سراغ این رزومه‌ها بروید. رزومه‌های آنلاین مرجع مفیدی برای شما در زمان جستجوی کار هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *