رپرتاژ

موبوگیفت سامانه تخصصی خرید گیفت کارت

همواره یافتن بهترین سایت برای خریدهای اینترنتی سوالی است که ما در خصوص خرید محصولات اینترنتی داریم؛ به‌خصوص وقتی صحبت از خرید گیفت کارت بوده و خبری از محصولات فیزیکی نیست.

موبوگیفت سامانه تخصصی برای خرید انواع گیفت کارت سایت‌های مختلف است که به شما کمک می کند در سریع‌ترین زمان ممکن و با استفاده از بهترین نرخ روز بر اساس قیمت دلار اقدام به خرید گیفت کارت‌های مورد نیازتان برای انواع کنسول بازی پلی استیشن و پلی استیشن پلاس، نینتندو سوئیچ، اکانت اپل، خرید برنامه از گوگل پلی، خرید نسخه پرمیوم اسپاتیفای و… کنید.

در ادامه قصد داریم با بررسی اینکه گیفت کارت چیست پرداخته و شما را با راهنمای خرید گیفت کارت سایت‌های مختلف آشنا کنیم تا هم تجربه خرید با قیمت مناسب را داشته باشید و هم اینکه با ارزان‌ترین قیمت ممکن بتوانید خرید خود را انجام دهید.

گیفت کارت چیست و به چه دردی می‌خورد؟

گیفت کارت یک کارت مجازی است که حاوی یک سری اعداد و حروف انگلیسی است. این حروف خاص بر روی این کارت مجازی در واقع نوعی کد شارژ برای افزایش موجودی اکانت در سایتی هستند که گیفت کارت مخصوص آن ایجاد شده است.

کدی که در گیفت کارت درج می‌شود به عنوان redeem code نیز شناخته می‌شود. پس در هر جایی از اکانت خود این عبارت را دیدید، بدانید که به معنی وارد کردن کد برای شارژ اکانت است.

اگر بخواهیم یک مثال بزنیم که گیفت کارت چیست همه ما هر روزه از آن استفاده می‌کنیم. کارت شارژ سیم کارت های اعتباری کارکردی مثل گیفت کارت دارند. همانطور که شما کد دستوری شارژ را وارد می‌کنید تا سیمکارت شما شارژ شود، با وارد کردن کد گیفت کارت در سایتی که برای آن صادر شده نیز اکانت شما شارژ شده و می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

راهنمای خرید گیفت کارت و نکاتی که در هنگام خرید باید بررسی کنید

پیش از اینکه به معرفی بهترین سایت خرید گیفت کارت بپردازیم، لازم است که نکاتی که باید پیش از خرید و پس از خرید باید مورد بررسی قرار دهید را ذکر کنیم.

تنظیمات اکانت خود را بر اساس ریجن انتخاب کنید

از آنجایی که کشورها هر یک دارای قوانین مالیاتی خاصی هستند، پیش از خرید گیفت کارت باید برای سایتی که قصد خرید دارید وارد اکانت خود شده و از تنظیمات اکانت بررسی کنید ببینید که کشور یا همان ریجن(region) انتخابی شما روی کدام کشور قرار دارد.

این مسئله از این جهت اهمیت دارد که به عنوان نمونه اگر برای سایتی ریجن اکانت شما روی امریکا قرار داشته باشد، در حالی که شما گیفت کارت امارات متحده عربی را خریداری کنید که مالیات ندارد، ممکن است مالیات از موجودی گیفت کارت کسر شود. در این صورت احتمال اینکه موجودی ناکافی داشته و دوباره مجبور به خرید گیفت کارت دیگری دارید.

گیفت کارت را متناسب با ریجن اکانت خریداری کنید

همانطور که اشاره شد باید ریجن اکانت بررسی شود. بنابراین هنگام خرید نیز گیفت کارت باید برای ریجنی که در تنظیمات اکانت انتخاب شده خرید خود را انجام دهید.

به عنوان مثال پیش از خرید استیم والت آرژانتین وارد اکانت خود شده و بررسی کنید که ریجن انتخابی برای اکانت روی کدام کشور قرار دارد. سپس در حین خرید مبدا گیفت کارت را متناسب با کشور انتخابی انتخاب کنید.

توصیه می‌شود از ریجن‌هایی که نیازی به پرداخت مالیات ندارند استفاده کنید و تنظیمات اکانت را روی این کشورها قرار دهید. البته صرفا تغییر آنها کافی نیست، بلکه هنگام استفاده نیز باید با آی‌پی کشور انتخابی وارد اکانت خود شوید.

هنگام استفاده از گیفت کارت از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید

از انجایی که مراحل استفاده از گیفت کارت در هر سایتی نیازمند بررسی صحت گیفت کارت و همچنین مشخص شدن موقعیت کشور کاربران دارد، حتما از ابزار تغییر آی پی برای کشوری که تنظیمات اکانت روی آن قرار دارد استفاده کنید.

برخی سایت‌ها هستند که با وجود انتخاب کشور در اکانت، در هنگام وارد کردن ip را بررسی کرده و اگر جزو کشورهایی که باید مالیات پرداخت کنند باشد، مالیات را از مبلغ گیفت کارت کسر خواهند کرد.

خرید گیفت کارت از موبوگیفت چه مزایایی دارد؟

سایت موبوگیفت یک سامانه تخصصی برای خرید گیفت کارت است. این سایت بیش از ۱۹ محصول و سایت مختلف را پشتیبانی می‌کند که شامل سایت‌های خرید بازی، سایت‌های فیلم و موسیقی، سایت‌های دانلود برنامه پولی برای اندروید و آیفون و از همه مهم‌تر سایت‌های خرید محصولات دانلودی همچون کتاب از آمازون با خرید گیفت کارت آمازون هستند.

دریافت آنی در سریع‌ترین زمان ممکن

گیفت کارت‌های سایت موبوگیفت به صورت آنی صادر شده و دارای بارکد نیز هستند. پس از اینکه پرداخت را انجام داده و به سایت موبوگیفت برگشتید، بلافاصله کد گیفت کارت به شما نمایش داده شده و علاوه بر این نیز از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

کافی است کد گیفت کارت را کپی کرده و در برنامه، سایت یا کنسول بازی که گیفت کارت برای ان خریداری شده کد را وارد کنید.

دریافت امتیاز و تبدیل آن به کد تخفیف

با انجام هر خرید از موبوگیفت بسته به مبلغ خرید و تعداد محصول انتخابی امتیازی به شما تعلق خواهد گرفت. به مرور که خریدهای بیشتری انجام می‌دهید این امتیازات افزایش خواهند یافت.

حال پس از اینکه امتیازات به حد نصاب کافی رسیدند، می‌توانید آنها را خرج کرده و با تبدیل کردن به کد تخفیف با قیمت ارزان‌تری خریدهای بعدی خود را انجام دهید.

پشتیبانی سریع ۷۲۴

کارشناسان پشتیبانی موبوگیفت در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساده از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ارسال فرم تماس در اکانت آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در خصوص گیفت کارت هستند.

هر زمان نیاز به کمکی در خصوص خرید، انتخاب محصول یا حتی استفاده داشتید می‌توانید از روش‌های ذکر شده با کارشناسان واحد پشتیبانی تماس گرفته و مشکلات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید.

علاوه بر این به جهت پاسخ دهی به سوالات متداول کاربران وبلاگ موبوگیفت نیز راه‌اندازی شده که بیش از صدها عنوان مطلب آموزشی در خصوص راهنمای استفاده از گیفت کارت، آموزش ساخت و ورود به اکانت سایت‌های مختلف و نکات امنیتی که باید در کلیه مراحل استفاده از این سایت‌ها رعایت کنید منتشر کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *