اخبار استارتاپی

آغاز ثبت نام در الکام پیچ

ثبت نام رویداد الکام پیچ از 21دی ماه آغاز می شود.

لیمو HR

ثبت نام رویداد الکام پیچ به عنوان یکی از بخش های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰بعد از یک سال انتظار از ۲۱دی ماه آغاز می شود و تا ۱۲بهمن نیز ادامه پیدا خواهد کرد. در الکام پیچ، استارتاپ های دارای ایده های برتر در تمامی حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت می پردازند و خود را در معرض قضاوت داوران در این بزرگترین رویداد استارتاپی کشور قرار می دهند.

در الکامپ ۱۴۰۰ برای اولین بار ویدئوپیچ به عنوان شکل تازه‌ای از ارائه‌های استارتاپی به بخش الکام پیچ اضافه شده است. ویدئوپیچ برای تیم‌های مختلف به‌ویژه تیم‌های مستقر در شهرستان‌ها طراحی شده و در آن تیم‌های متقاضی می‌توانند مطابق با استانداردها و سوالاتی که طراحی شده با یک ویدئوی ضبط شده ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای کسب و کار خود را معرفی کنند.

متقاضیان برای حضور در الکام پیچ و ویدئوپیچ می توانند با مراجعه به سایت الکامپ به این نشانی با طی کردن مراحل لازم، ثبت‌نام کنند. الکام پیچ به مدت ۴ روز از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در سالن های ۸و۹ نمایشگاه بین المللی تهران به شکل ترکیبی (حضوری ، آنلاین و ویدئویی) برگزار می شود و چگونگی شرکت هر یک از تیم‌ها متناسب با مذاکره مستقیم با آن‌ها تعیین و به آن‌ها اعلام خواهد شد.متقاضیان برای اطلاع بیشتر می توانند با ۰۹۹۸۱۲۷۱۷۸۶ آقای محمد علی تماس حاصل نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *