اخبار حمل و نقل و لجستیکحمل و نقل و لجستیک

پرداخت اعتباری باعث افزایش ۴۱ درصدی کاربران تپسی شد

سرویس پرداخت اعتباری تپسی باعث افزایش ۴۱ درصدی سفرهای کاربران در تپسی شده است.

لیمو HR

آبان ماه امسال تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.

به گزارش روابط عمومی تپسی، ۲ ماه پس از ارائه این امکان، ۹۴ درصد از کاربرانی که برای استفاده از پرداخت اعتباری ثبت‌نام کرده‌اند، از آن استفاده کرده‌اند. همچنین، تعداد سفرهای کاربرانی که از امکان جدید پرداخت اعتباری استفاده کرده‌اند، ۴۱ درصد افزایش داشته است.

تاثیر مثبت این سرویس بر رفتار کاربران باعث شده است که تپسی، برنامه گسترش آن و افزایش تعداد کاربران استفاده‌کننده از آن را در دستور کار خود قرار بدهد.

به گفته تپسی این امکان که در حال حاضر فقط برای درخواست خودرو و پیک (اتوپیک و موتوپیک) فعال است، در آینده نزدیک در دیگر محصولات تپسی مانند تپسی پک نیز قابل استفاده خواهد بود و کاربران این اپلیکیشن به زودی در سطح گسترده‌تری می‌توانند از خدمات پرداخت اعتباری استفاده کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۱]
منبع
کارنگ
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *