اخبار آموزشاخبار استارتاپی

دوره تحلیل داده‌های کسب‌وکار در بهار ۱۴۰۲ برگزار می‌شود!

کسب‌و‌کارها به‌صورت پیوسته در تلاش‌اند تا درک خود را از وضعیت کنونی محیط کسب‌وکار افزایش داده، جایگاه خود را در محیط رقابتی کنونی تثبیت کنند و بر چگونگی تأثیر پدیده‌های مختلف بر کسب‌وکار خود آگاه شوند.
آنچه که برای این کسب‌وکارها ضروری است امکان پیش‌بینی و یا داشتن درکی حداقلی از رفتارهای محیط کسب‌وکارشان در آینده است.
تمامی این موارد همان چیزی است که در نتیجه تحلیل داده‌ها حاصل می‌شود. به عبارت دیگر تحلیل داده‌ها، روشی نظام‌مند و محاسباتی برای مطالعه حوزه‌های مختلف است. ابزارهای متفاوتی برای این روش نظام‌مند وجود دارد که یکی از آن‌ها زبان R است.

این زبان اصولاً برای نابرنامه‌نویسان طراحی شده تا بتوانند بدون ترس از پیچیدگی‌های برنامه‌نویسی تمام تمرکز خود را بر روی تحلیل بگذارند و همزمان کنترل تمام ابعاد داده را در دست بگیرند دوره تحلیل داده‌های کسب‌وکار در R برای تحلیلگرانی طراحی شده است که می‌خواهند تحلیل داده‌ها را یاد بگیرند.

دوره تحلیل داده‌های کسب‌وکار توسط آکادمی آن‌سو و با همراهی مدرسه پرازش داده دقیقه در بهار ۱۴۰۲ به مدت ۱۲ ساعت آموزشی برگزار می‌شود.  به طور کلی در این دوره ابتدا با کاربردهای علوم داده در کسب‌وکار آشنا خواهیم شد و سپس با استفاده از R تلاشی برای حل چند مساله شایع (مارکتینگ ، فرایند و عملیات) در کسب‌وکارها خواهیم داشت.

حل مسائل کسب‌وکار در حوزه‌های مارکتینگ و بهبود عملیات و فرآیند با استفاده از راه‌حل‌های مبتنی بر داده، کار با داده‌های حقیقی حین کارگاه، مصورسازی داده‌ها، ۱۲ ساعت کارگاه آموزشی (حضوری/آنلاین) و همچنین دریافت حساب کاربری مدرسه دقیقه (محتوا، آموزش، حل تمرین) از دستاوردهای این دوره به حساب می‌آید.

 

مخاطبین اصلی این کارگاه مدیران بازاریابی و کسب‌وکارها، مدیران محصول و افراد فعال در حوزه توسعه کسب‌وکار و بهبود فرایند، کلیه علاقه‌مندان به حوزه تحلیل داده‌های کسب‌وکار و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای‌کار را شامل می‌شود.

مهم‌ترین پیش‌نیاز این دوره کنجکاوی است. اگر با نگاه به اطراف خود سؤالاتی در ذهن شما ایجاد می‌شود و دنبال راه حل‌های مبتنی بر استفاده از داده‌ها می‌گردید می‌توانید مطمئن شوید که در این دوره سرنخ‌های مناسبی پیدا خواهید کرد. علاوه بر آن آشنایی با R بسیار مفید خواهد بود.

اگر با R هیچ آشنایی قبلی ندارید، لازم است در وبینار ۲ ساعته پیش از شروع دوره شرکت کنید و همچنین دوره مکتوب آموزش مقدماتی R که در اختیار شما قرار داده می‌شود را مطالعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://aanco.ir/aansooevents/

دوره آموزشی تحلیل داده های کسب و کار

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *