اخبار استارتاپی

روابط عمومی، عامل نابودی یا رشد کسب‌وکار

روز یکشنبه رویداد پیوند برای اولین بار به میزبانی بایولوئنس در مرکز نوآوری بن‌دا با موضوع تعامل روابط عمومی و رسانه برگزار شد.

اولین سخنران این رویداد دکتر سید غلامرضا کاظمی دینان، مدیر و مدرس روابط عمومی، از لزوم ایجاد رابطه درست مبتنی بر دوستی و نه پول بین رسانه و روابط عمومی گفت.

سخنران بعدی دکتر حسن نمک‌دوست کار خبرنگار را متعلق به تمام اعصار زمانی دانست که تنها به یک دوره خلاصه نمی‌شود.

نمک‌دوست در ادامه اشاره کرد که  بعد از کرونا همه دولت‌ها به جایگاه ویژه خبرنگاران پی بردند؛ چراکه اکثر شناخت و آگاهی مردم از موضوعات مختلف توسط رسانه‌ها انجام می‌شود و این خبرنگارها هستند که مردم را آگاه می‌کنند و غفلت از اخلاق در روابط عمومی را مسئله اصلی رسانه دانست.

در این مراسم از علی میرزاخانی خبرنگار حوزه اقتصادی به پاس تمام زحماتش در این سال‌ها تجلیل شد.

تجلیل از علی میرزاخانی

در پایان پنل گفتگویی با حضور  بهزاد قبادی مهر سردبیر خبرگزاری بازار، دکتر عاطفه موسوی مدیر روابط عمومی گلرنگ، مزدک جمشیدی روزنامه‌نگار، حسن عمیدی مدیرکل ارتباطات ایدرو و مشاور تبلیغات و رسانه هلدینگ دلپذیر، حمیدرضا کاکاوند رئیس هیئت مدیره اتحادیه تأمین‌کنندگان مواد شوینده و هوراد رنگچی سرپرست ارتباطات شرکت پاکشو برگزار شد.

در پنل فعالین درباره چالش‌هایی که اکوسیستم روابط عمومی و رسانه با آن روبرو است به گفتگو نشستند.

یکی از این چالش‌ها به‌کارگیری افراد غیرمتخصص در حوزه روابط عمومی است.

یکی دیگر از چالش‌هایی که در این پنل به آن اشاره شد نگاه اشتباه کسب‌وکارها به روابط عمومی و جایگاه آن در سازمان‌ها است که این نگاه اشتباه و جدا نکردن روابط عمومی از دپارتمان بازاریابی و تبلیغات باعث می‌شود کسب‌وکارها در دوران بحران دچار رکود شوند و به‌خوبی از پس مشکل پیش آمده برنیایند.

در پایان، این رویداد با پرسش و پاسخ حضار به پایان رسید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *