فین تککسب و کارهای فین تک

با خدمات اپلیکیشن دیجی‌پی آشنا شوید

لیمو HR

در روزهایی که فناوری دیجیتال حرف اول را می‌زند، نمی‌توان از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده کرد و روال معمول کارهای خود را پیش ببرد. تقریبا همه ما گوشی‌های هوشمند در دست داریم و با آن روال کارهایی مانند ثبت تصاویر، بازی آنلاین، پرداخت قبض، کارت به کارت و …را انجام می‌دهیم.

حتی در برخی موارد شاید برایتان جالب باشد که تماس گرفتن و ارسال و دریافت پیامک ازجمله خدمات کمتر استفاده شده در گوشی‌های هوشمند هستند. در حال حاضر اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های موبایلی متعددی طراحی و به بازار عرضه می‌شود که هرکدام از آنها خدمات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در این میان با در دست داشتن گوشی هوشمند، اینترنت و اپلیکیشن های موبایلی، انجام کارهایی مانند خدمات پرداخت مالی را آسان‌تر از گذشته کرده است. دیجی پی یکی از پلتفرم‌های هوشمندی است که خدمات پرداخت متعددی را برای کاربران فراهم می‌کند. در ادامه کمی بیشتر با اپلیکیشن و خدمات دیجی پی آشنا می‌شویم.

کارت به کارت آسان

اولین خدمت پرطرفدار دیجی ‌پی سرویس کارت به کارت است. که در به‌روزرسانی اپلیکیشن، طراحی و ظاهر جدیدی را ارائه داده است. در طراحی جدید امکان اضافه کردن تمامی کارت های خود در اپلیکیشن دیجی پی را دارید.

پس از ثبت کارت خود در اپلیکیشن، برای کارت به کارت تنها کافیست از اسلایدر بالای اپلیکیشن، کارت مبدا خود را انتخاب کنید. با لمس انتخاب کارت مبدا خود وارد فرایند کارت به کارت می‌شوید و حالا می‌توانید شماره‌ کارت مقصد را وارد کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن مبلغ دلخواه خود را انتقال دهید.

دریافت خدمات پرداخت متعدد

اولین و در دسترس‌ترین امکانی که در اپلیکیشن دیجی پی وجود دارد، این است که به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید انواع خدمات پرداخت مالی را پیش ببرید. به‌عبارتی دیگر دیجی پی یه اپلیکیشن اختصاصی برای شما ساخته است که تمام خدمات مالی را در کنار دیگر خدمات خود در اختیار شما قرار می‌دهد.

با نصب و اجرای این پلتفرم روی گوشی خود می‌توانید به آسانی همه‌ تراکنش‌های مالی مهم و ضروری را پرداخت کنید. به‌طور مثال کارت به کارت کردن، خرید شارژ پرداخت قبوض آب و برق و گاز، پرداخت عوارض جاده ای، خلافی خودرو و… ازجمله این خدمات هستند.

در حال حاضر این اپلیکیشن امکان خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل را با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب امکان‌پذیر کرده است. البته دقت داشته باشید که برای خرید شارژ نیاز به رمز دوم کارت، تاریخ انقضا و CVV2 کارت بانکی دارید. اما درصورتی‌ که از قبل کیف پول خود را شارژ کرده باشید به راحتی میتوانید بدون رمز دوم، در هر زنمانی از کیفی پول دیجی پی شارژ و دیگر خدمات مورد نیاز خود را بدون رمز دوم پرداخت کنید،

کیف پول اختصاصی دیجی پی

یکی دیگر از امکانات جذاب اپلیکیشن دیجی‌پی، قابلیت کاربردی آن باعنوان کیف پول است. کیف پول دیجی پی، یک سازوکار پرداختی مجزا است که در مقایسه با روش‌های پرداخت با کارت بانکی جذابیت بیشتری دارد و می‌توانید از سرعت، سهولت و امنیت بیشتری موقع پرداخت برخوردار شوید.

این کیف پول را با توجه به بودجه خودتان شارژ کنید و برای دریافت انواع خدمات پرداخت از دیجی پی مانند پرداخت قبوض موبایلی و خدماتی، خرید شارژ یا انتقال وجه، پرداخت خلافی خودرو و … از آن استفاده کنید. همچنین درصورتی‌که می‌خواهید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی پی مانند دیجی کالا، دیجی کالا جت، سفرمارکت و اتاقک خرید کنید نیز امکان پرداخت با کیف پول دیجی پی وجود دارد. فقط کافی است که از آپشن “پرداخت با کیف پول” استفاده کنید.

این کیف پول مزایای متعددی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سرعت در پرداخت اولین مزیت این کیف پول است. بعد از آنکه کیف پول را شارژ کردید، برای خرید اینترنت همراه، خرید شارژ و … می‌توانید از کیف پول استفاده کنید و نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ندارید. بنابراین لذت‌بخش‌ترین و بی‌دردسرترین تراکنش‌های مالی‌ را در فرایندی حدود کمتر از ۱۰ ثانیه جلو خواهید برد.

ازجمله مزایای دیگر کیف پول دیجی پی امنیت در پرداخت است. دیجی‌پی بر اساس به‌روزترین پروتکل‌های امنیتی طراحی شده و تراکنش‌های مالی آن در با امنیت کامل انجام می‌شود.

موضوع مهم بعدی عدم نیاز به کارت بانکی است. شاید گاهی برای انجام تراکنش‌های مالی نیاز به کارت بانکی‌ باشد، اما اطلاعات آن را در ذهن نداشته باشید یا حتی شرایطی ایجاد شده باشد که کارت بانکی در دسترس نباشد یا گم شده باشد.

با شارژ کردن کیف پول دیجی پی به‌راحتی می‌توانید خدمات پرداخت را پیش ببرید؛ بدون اینکه نیازی به کارت بانکی باشد. این کیف پول امکان واریز کردن و انتقال وجه به کیف پول سایر دوستان را هم فراهم می‌کند و برای ارائه این خدمت هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد کرد.

خرید اقساطی به اعتبار دیجی پی

یکی دیگر از خدمات بسیار عالی و محبوب دیجی پی، خرید اقساطی است. دیجی پی امکان خرید اقساطی را برای همه کاربران فراهم می‌کند. در حال حاضر چند فروشگاه معتبر مانند مادیران، اتاقک، کارناوال، دیجی کالا، دیجی کالا جت، انتخاب، سفرمارکت و هماتیت گلد با دیجی پی همکاری می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید برای خرید اقساطی از این فروشگاه‌ها از اعتبار و وام دیجی پی استفاده کنید.

با استفاده از اپلیکیشن دیجی‌پی، برای خرید اقساطی از فروشگاه‌های طرف قرارداد به ضامن یا سپرده بانکی نیازی ندارید. اعتبارسنجی خریداران با توجه به معیارهایی مثل سوابق بانکی، بررسی رفتار بانکی او در گذشته و … انجام می‌شود.

نکته جالب توجه دیگر این است که در حال حاضر با امضای سفته الکترونیک در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به معرفی ضامن میتوانید اعتبار و وام از دیجی پی بگیرید و آن را صرف خرید لوازم خانگی، طلا، خدمات سفر یا محصولات سوپرمارکتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی پی کنید.

مشارکت در امور خیریه

درصورتی‌که می‌خواهید در زمانی محدود در هر ساعت از شبانه‌روز به موسسات ملی معتبر نیکوکاری و خیریه کمک کنید، کافی است به دیجی پی مراجعه کنید و تراکنش مالی و پرداخت را پیش ببرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *