اخبار استارتاپی

پلتفرم بررسی سوء پیشینه Checkr بیش از ۳۰% کارمندان خود را تعدیل کرد.

لیمو HR

پلتفرم بررسی سوء پیشینه Checkr که ارزش ۵ میلیارد دلاری دارد، ۳۲% کارمندان خود را تعدیل کرد.

به گزارش اکوموتیو به نقل از تک کرانچ، پس از رشد انفجاری استخدام و سهام شرکت های فناوری در غرب، هم اکنون خزان این شرکت ها فرا رسیده و تقریبا تمام شرکت های فناوری از جمله اپل، آمازون، مایکروسافت، سونی و دیگران، تعداد بسیار زیادی از کارمندان خود را تعدیل کرده اند.

آخرین خبر تعدیل نیرو مربوط به پلتفرم بررسی سوء پیشینه Checkr است. این پلتفرم که یک استارتاپ تک شاخ ۱۰ ساله ای با ارزش ۵ میلیارد دلار است، ۳۸۲ نفر از پرسنل خود را تعدیل کرد. این درحالی است که بسیاری از شرکت ها هم اکنون به دنبال استخدام گسترده نیز نیستند.

طبق شنیده های تک کرانچ این تعدیل در سراسر واحدهای این استارتاپ رخ داده و مشابه تعدیل در بسیاری از شرکت های دیگر، این تعدیل صرفا با یک ایمیل اطلاع رسانی شده است.

بر اساس این ایمیل ها، این شرکت در پاسخ به فشار های اقتصادی مجبور به کاهش تعداد پرسنل خود شده است. تعدیل نیروهای این شرکت با خرید استارتاپ Infelction که مالک کسب و کار مشابهی برای شرکت های کوچک و متوسط است، همزمان شده است. خرید مذکور به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار انجام شده است.

خدمات این استارتاپ شامل بررسی سوء پیشینه افراد از جمله جریمه های رانندگی و بررسی شخصیت کلی ایشان برای استخدام کنندگان است. شرکت ها با استفاده از API تخصصی پلتفرم بررسی سوء پیشینه Checkr می توانند به سرعت کارجویان را بررسی کنند.

پلتفرم Checkr به شرکتهای بزرگی مثل اوبر، نتفلیکس، کوینبیس و دیگران از شرکت های بزرگ مثل شرکت های فورچون ۵۰۰ خدمات می دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *