اخبار استارتاپی

از ایده های نوآورانه و فناورانه پیشران حمایت می شود

جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و شرکت توسعه دانش بنیان سینا (وابسته به بنیاد مستضعفان) باهدف گسترش حمایت از ایده های نوآورانه برگزار شد.

لیمو HR

جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و شرکت توسعه دانش بنیان سینا (وابسته به بنیاد مستضعفان) باهدف گسترش حمایت از ایده های نوآورانه، فناورانه و اندیشگاهی به منظور حل چالش های کشور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه ویژه حوزه نوآوری و فناوری در راستای حل چالش‌های موجود در کشور اظهار داشت: شرکت پیشگامان تلاش برای تحقق عدالت نوآوری در سراسر کشور و حمایت از نوآوران و فناوری را ماموریت اصلی خود می‌داند.

انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و شرکت توسعه دانش بنیان سینا

مهدی حقی با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش در حوزه نوآوری باهدف تحقق زنجیره ارزش ایده تا محصول ابراز داشت: اجرای درست این مهم نیازمند ریل گذاری مناسب و سیاستگذاری صحیح است. وی هدایت ایده های نوآورانه به سمت حل مسائل کشور را یکی دیگر از اهداف مجموعه پیشگامان دانست و گفت: حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه پیشران حرکت به سمت تحقق اقتصادی قدرتمند و متکی به توان داخلی است.

شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و شرکت توسعه دانش بنیان سینا

لازم به ذکر است، براساس تفاهم‌نامه منعقد شده شرکت‌های پیشگامان و سینا تمرکز سرمایه گذاری خود را بر روی پاسخ‌های نیازهای فناورانه احصا شده در بنیاد مستضعفان و سازمان بسیج قرار خواهند داد. همچنین کارگروه مشترکی جهت پیگیری تحقق اجرای تفاهم نامه در راستای گسترش حمایت از اکوسیستم دانش بنیان کشور تشکیل خواهد شد.

شرکت‌های پیشگامان و سینا

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *