معرفی استارتاپ

لیست استارتاپ های برتر حوزه کاریابی

لیمو HR

استارتاپ‌های کاریابی همواره یکی از مهم‌ترین کسب و کارهای اکوسیستم نوآوری بوده‌اند. راحت‌ترین راه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و متخصصان برای ورود به شرکت‌های مختلف و رسیدن به شغل دلخواه، همین پلتفرم‌های کاریابی هستند. با استفاده از این پلتفرم‌ها ساخت رزومه مناسب به سادگی چند است. برخی از این پلتفرم‌ها خدمات بیشتری مثل تخمین حقوق مورد انتظار را هم ارائه می‌دهند. این پلتفرم‌ها فرایند کاریابی را بسیار ساده کرده‌اند.

در این مقاله با استفاده از داده‌های لیست‌های کسب و کارهای اکوموتیو برترین استارتاپ‌های کاریابی را جمع‌آوری کرده‌ایم. این لیست‌ها سال‌هاست که در حال تکمیل هستند و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی خود مالکان استارتاپ‌ها ایجاد شده است. شما هم می‌توانید استارتاپ‌های خود را به این لیست‌ها در اکوموتیو بیفزایید. همچنین می‌توانید اطلاعات تکمیلی‌تر از جمله نقاط قوت و ضعف مهم کسب و کار خود را در سایت بلینک به رایگان معرفی کنید.

اگه به دنبال بهترین استارتاپ‌هایی هستید که در فرایند کاریابی به شماکمک می‌کنند یا کسب و کارتان را در یافتن نیروهای مناسب یاری می‌کنند، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

لیست استارتاپ‌های برتر حوزه کاریابی و استخدام

جابینجا

لوگو شرکت جابینجا

جابینجا محل انتشار و جستجوی آگهی‌های شغلی مختلف است. از زمان تاسیس جابینجا در سال ۱۳۹۳ تا کنون، جابینجا به یکی از بزرگترین سایت‌های کاریابی ایرانی تبدیل شده است. بر اساس گزارش‌های جابینجا، سالانه بیش از دویست هزار آگهی استخدامی بر روی این پلتفرم منتشر می‌شود و این آگهی‌ها صدها میلیون بار دیده می‌شوند. از سوی دیگر، در هر زمان ده‌ها هزار آگهی شغلی فعال در جابینجا وجود دارد. این آگهی‌ها در حوزه‌های تخصصی مختلف از سطوح مختلف کسب و کارها برای کارجویان وجود دارند.
جابینجا برای شناخت بهتر شرکت‌ها معرفی کوتاهی از هر شرکت قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با جابینجا می‌توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

جاب ویژن

لوگو جاب ویژن

یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های انتشار و جستجوی آگهی‌های شغلی ایران، جاب ویژن است.از زمان تاسیس این استارتاپ در سال ۱۳۹۵ تا کنون، جاب‌ویژن علاوه بر انتشار آگهی‌های تبلیغاتی، خدمات دیگری مثل ماشین حساب حقوق دستمزد و گزارش‌های عمومی حقوق و دستمزد نیز به صورت رایگان ارائه می‌کند. این گزارش‌ها در کنار امکان رده‌بندی و نمره‌دهی کارجویان به شرکت‌ها، امکان انتخاب و تصمیم‌گیری بهتری به کارجویان می‌دهد. جاب ویژن مشابه جابینجا در هر زمان ده‌ها هزار آگهی شغلی فعال دارد. این آگهی‌ها نیز در حوزه‌های مختلف تخصصی و در سطوح مختلف شرکت‌ها عرضه می‌شود.
برای آشنایی بیشتر با جاب ویژن می‌توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

پروفایل سنتر

لوگو پروفایل سنتر

پروفایل سنتر پلتفرم تحلیل استعداد و استعدادیابی برای مشاغل است. از زمانی تاسیس این شرکت در سال ۱۳۹۷ تا کنون خدمات شخصی و سازمانی مختلف از سوی این استارتاپ ارائه شده است. خدمات شخصی آن‌ها شامل استعدادیابی پایه و پیشرفته و انتخاب رشته برای دانش‌آموزان و استعدادیابی شغلی و فنی برای دانشجویان و متقاضیان اشتغال است. علاوه بر آن، این استارتاپ خدمات فوق را به صورت سازمانی و در قالب پلتفرم‌های مختلف و بانک‌های آزمون عرضه می‌کند. تحلیل‌های پروفایل سنتر به صورت هوشمند و با استفاده از الگوریتم‌های بومی استارتاپ ارائه می‌شوند.
برای آشنایی بیشتر با پروفایل سنتر می‌توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

سی وی رزومه

لوگو سی وی رزومه

سی وی رزومه پلتفرم آنلاین ساخت رزومه است. این پلتفرم در سال ۱۳۹۸ بنیان‌گذاری شد. با استفاده از این پلتفرم امکان ساخت سریع رزومه با استفاده از هوش مصنوعی و به زبان‌های مختلف وجود دارد. سی وی رزومه هیچ گونه خدمات کاریابی ارائه نمی‌کند. صرفا امکان ساخت، اشتراک‌گذاری و دریافت رزومه حرفه‌ای را می‌دهد.
برای آشنایی بیشتر با سی وی رزومه می‌توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

مداجاب

لوگو مداجاب

مداجاب پلتفرم اختصاصی انتشار و جستجوی آگهی‌های شغلی در حوزه مد و پوشاک است. از زمان تاسیس مداجاب در سال ۱۳۹۸ تا کنون خدمات دیگری مثل انتشار اخبار تخصصی حوزه مد و پوشاک و آکادمی آموزشی مد و پوشاک نیز از سوی مداجاب و کسب و کارهای زیرمجموعه‌ی آن ارائه شده است. شرکت‌های تولید‌کننده‌ی محصولات مد و پوشاک و شرکت‌های فعال در فروش و بازاریابی این حوزه، از مداجاب برای یافتن نیروهای خود استفاده می‌کنند. بر اساس آمار مداجاب، هر ماه بیش از ۲ میلیون ایمیل اطلاع رسانی کسب و کار جدید از سوی مداجاب ارسال می‌شود.
برای آشنایی بیشتر با مداجاب و کسب و کارهای مرتبط با آن می‌تواند به پروفایل مداجاب در بلینک مراجعه کند.

کاران

لوگو کاران

کاران موتور جستجوی آگهی های شغلی است. این پلتفرم آگهی‌های شغلی را از سراسر اینترنت و سایت‌های انتشار آگهی‌های شغلی جمع‌آوری کرده و یک جا عرضه می‌کند. در این پلتفرم امکان جستجوی آگهی شغلی بر اساس ویژگی‌های مهم آگهی‌ها مثل منبع آگهی، مهارت مورد نیاز، سطح تحصیلات، حقوق پیشنهادی و نوع قرارداد وجود دارد. کاران خدمات رایگانی مثل تست‌های شخصیت شناسی رایگان نیز عرضه می‌کند. کاران از سال ۱۳۹۶ تا کنون فعال است.
برای آشنایی بیشتر با موتور جستجوی آگهی استخدام کاران می‌توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

کاریاب

لوگو کاریاب

کاریاب پلتفرم معرفی ایده‌های پولساز بر اساس توانایی‌ها و شخصیت‌های هر فرد است. کاریاب با بررسی شخصیت و توانایی‌های علمی هر فرد با استفاده از یک آزمون رایگان، می‌تواند بهترین مشاغل یا ایده‌های شغلی مرتبط با آن فرد را معرفی کند. پلتفرم کاریاب گزارش‌های تحلیلی مرتب از کاربران خود منتشر می‌کند. این آمارها شامل مواردی مثل ویژگی‌های شخصیتی، جنسیت، محل زندگی و سن کاربران است. این پلتفرم در سال ۱۳۹۹ ایجاد شد.
برای آشنایی بیشتر با پلتفرم کاریاب می‌توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

تست پرو

لوگو تست پرو

تست پرو به صورت تخصصی به ارزیابی متقاضیان استخدام مشغول است. کارفرمایان و شرکت‌ها از این پلتفرم برای بررسی مهارت‌های داوطلبان هر موقعیت شغلی استفاده می‌کنند و توانمندترین داوطلبان را انتخاب می‌کنند. برای این منظور، تست پرو آزمون‌های فنی متعددی برای بررسی توانمندی افراد ایجاد کرده است. این آزمون ها در حوزه‌هایی مثل برنامه نویسی، سئو، طراحی، زبان و شخصیت شناسی طراحی شده‌اند. تست پرو در سال ۱۳۹۸ ایجاد شده است. در این زمان خدمات دیگری مثل سامانه استخدام و رزومه ساز آنلاین هم در کسب و کارهای زیر مجموعه‌ی تست پرو ارائه شده‌اند.
برای آشنایی بیشتر با تست پرو می‌توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

پلاکآرت

لوگو پلاک آرت

پلاکآرت پلتفرم کاریابی تخصصی برای کارهای هنری و هنرمندان است. در پلاکآرت می‌توان آگهی‌های استخدامی و شغلی در فعالیت‌هایی مثل بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه، مدیریت تولید، صدابرداری، عکاسی و نقاشی را مشاهده کرد. ارسال آگهی کسب و کار در پلاکآرت رایگان است. پلاکآرت در سال ۱۴۰۱ تاسیس شده است.
برای آشنایی بیشتر با پلاکآرت می‌توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

استارتاپ‌های غیرفعال در حوزه کاریابی و استخدام

شکست استارتاپ‌ها امر عجیبی نیست. بسیاری از استارتاپ‌ها به دلایل مختلف در زمان کوتاهی از بین می‌روند. دنبال کردن داستان شکست این استارتاپ ها می‌تواند برای ساخت کسب و کار طولانی‌تر و فرار از تله‌های مختلف کسب و کار مفید باشد. برای مشاهده‌ی لیست استارتاپ‌های شکست خورده در این حوزه می‌توانید به لیست مرتبط در سایت بلینک مراجعه کنید.

به نظرتان جای چه عواملی باعث شکست یا موفقیت استارتاپ‌های کاریابی می‌شود؟ نظرتان را در ادامه برای ما بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *