کسب و کارهای آموزشمعرفی استارتاپمقالات تحلیلی آموزش

۷ استارتاپ برگزیده آموزش مجازی

لیمو HR

فهرست ۷ استارتاپ برگزیده آموزش مجازی:

آموزش مجازی از مهم ترین حیطه هایی است که انقلاب تلفن های هوشمند و اینترنت به دنبال خود آوردند. با رخ دادن همه گیری کرونا، گسترش آموزش مجازی تسریع شد. مدارس و دانشگاه ها به سرعت به آموزش مجازی رو آوردند و در زمان کوتاهی، همه چیز به اینترنت منتقل شد.

انتقال همه چیز به فضای مجازی، بدون حضور کسب و کارهای متعدد و ایده پردازان قدرتمندی که امکان مجازی کردن را فراهم می کردند، ممکن نبود. این کسب و کارها بعضا ساز و کارهای داخلی موسسات آموزشی را ممکن می کردند. برخی از آن ها هم خدمات آموزشی را مستقیما به مشتریان خود ارائه می دادند. گروهی دیگر نیز محصولات نوآورانه با اهداف اجتماعی برای مشتریان خود ارائه می دادند.

در این مقاله با استفاده از داده های لیست های کسب و کارهای اکوموتیو ۷ استارتاپ برگزیده آموزش مجازی را جمع آوری کرده ایم. این لیست ها از سال ۱۳۹۷ در حال تکمیل هستند و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی مالکان استارتاپ ها و شتابدهنده ها ایجاد شده اند.

اگر به دنبال بهترین استارتاپ ها و کسب و کارهایی هستید که در حوزه ی آموزش مجازی فعال هستند یا کسب و کارتان در این حوزه است و به دنبال ایده های جدید در این حوزه هستید، فهرست ۷ استارتاپ برگزیده آموزش مجازی را تا انتها دنبال کنید.

فهرست ۷ استارتاپ برگزیده آموزش مجازی

استارتاپ های متعددی در حوزه آموزش مجازی فعالیت دارند. از دانوما که هر نوع مهارت و دانش مهارتی مورد نیاز را آموزش می دهد، تا آزتو که آزمایشگاه مجازی برای دانش آموزان است. از مدا آکادمی که به صورت تخصصی در حوزه پوشاک فعالیت می کند تا پل استار که به صورت تخصصی مهارت های برنامه نویسی را به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد. در ادامه ۷ استارتاپ برگزیده آموزش مجازی معرفی می شوند.

دانوما

لوگو دانوما
لوگو دانوما

دانوما پلتفرم ارائه دهنده دانش انجام امور است. دانوما از سال ۱۳۹۹ فعال است. در پلتفرم دانوما، مراحل انجام کارهای مختلف به صورت عمومی عرضه می شود. این کارها از کارهای شخصی – مثل پخت غذا – تا کارهای اداری و رسمی – مثل نقد کردن چک – و حتی فعالیت های سرگرمی و بازی های مختلف است. دانوما از شتابدهنده جامپا خدمات دریافت کرده است.

برای آشنایی بیشتر با استارتاپ دانوما می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

آزتو

لوگو آرتو
لوگو آرتو

آزتو آزمایشگاه علمی و درسی مجازی است. با استفاده از آرتو می توان آزمایش های فیزیکی، شیمیایی و زیستی را به صورت مجازی شبیه سازی کرد. آزتو با مدارت و موسسه های آموزشی مختلفی همکاری می کند و خدمات خود را به مدارس در سطوح مختلف ارائه می کند. آزتو از سال ۱۳۹۹ در حال فعالیت است.

برای آشنایی بیشتر با آزتو می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

نورون

لوگو نورون
لوگو نورون

نورون بستر آموزش دیجیتالی برای مدارس است. با استفاده از نورون می توان فرایند های آموزشی را تسهیل کرد و خدمات آموزشی را به کاربران مدرسه از جمله معلمان، اولیا، دانش اموزان و کادر مدرسه به صورت هوشمند ارائه کرد. نورون در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و خدمات شتابدهی را از اجوتک دریافت کرده است.

برای آشنایی بیشتر با نورون می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

مدا آکادمی

لوگو مدا آکادمی
لوگو مدا آکادمی

مدا آکادمی فروشگاه خدمات مرتبط با خیاطی است. در مدا آکادمی انواع خدمات و محصولات خیاطی از جمله الگوهای آماده، آموزش های خیاطی، ابزارهای و ملزومات خیاطی ارائه می شود. مداآکادمی بخشی از مجموعه‌ی کسب و کارهایی است که خدمات مختلف در حوزه پوشاک ارائه می کنند. از جمله این کسب و کارها می توان به مداجاب و مدانیوز اشاره کرد. مدا آکادمی از سال ۱۳۹۹ به ارائه خدمات خیاطی مشغول است.

برای آشنایی بیشتر با مدا آکادمی می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

بازی موبایل نورولند

لوگو بازی موبایل نورولند
لوگو بازی موبایل نورولند

نورولند بازی موبایلی با هدف بهبود یادیری کودکان است. اپلیکیشن نورولند مهارت های تفکر، مهارت های ارزش آفرینی و خلاقیت را در کودکان تقویت می کند. جامعه هدف نورولند تمام کودکان پیش از دبستان است. تیم نورولند از سال ۱۳۹۱ در حال توسعه بازی های رایانه ای هستند. اما محصول نورولند، از سال ۱۳۹۷ در حال توسعه است. نورولند خدمات شتابدهی از مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر دریافت کرده است.

برای آشنایی بیشتر با بازی موبایل نورولند می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

فرجاد

لوگو فرجاد
لوگو فرجاد

فرجاد آکادمی ارائه محتوای آموزشی است. آموزش های فرجاد برای تمام گروه های سنی ارائه می شود. از جمله آموزش های درسی برای کودکان و آموزش های مهارتی برای بزرگ سالان. فرجاد از سال ۱۳۹۸ مشغول ارائه خدمات است.

برای آشنایی بیشتر با فرجاد، می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

پل استار

لوگو پل استار
لوگو پل استار

پل استار موسسه شتابدهی استعداد های کودکان و نوجوانان است. پل استار به صورت تخصصی مهارت های برنامه نویسی را برای کودکان و نوجوانان در گروه های سنتی مختلف آموزش می دهد. پل استار این خدمات را به صورت مجازی و حضوری آموزش می دهد. پل استار از سال ۱۳۹۷ مشغول فعالیت است.

برای آشنایی بیشتر با پل استار می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

استارتاپ های غیرفعال آموزش مجازی

شکست استارتاپ ها امر معمولی است. گذشته از این لیست ۷ استارتاپ برگزیده آموزش مجازی، بسیاری از استارتاپ ها به دلایل گوناگونی مثل ناتوانی در رقابت و اشتباهات بنیان گذاران و قدرت رقبا، به سرعت از بین می روند. دنبال کردن شکست این استارتاپ ها می تواند برای ساخت کسب و کار قدرتمندتر و فرار از تله های مختلف کسب و کار مفید باشد. تا کنون استارتاپ هایی مثل فرانش، نوین دولپرز، دیتاجو و سمف کیدز در این حوزه بنیان گذاری شده، اما در رقابت با رقبای خود شکست خورده اند. لیست کامل این استارتاپ ها را می توانید در لیست مرتبط در بلینک مشاهده کنید.

افزودن کسب و کار و استارتاپ آموزش مجازی به اکوموتیو

اگر استارتاپ آموزش مجازی شما در این لیست ۷ استارتاپ برگزیده آموزش مجازی نیست، هم می توانید استارتاپ خود را از طریق فرم ثبت استارتاپ های اکوموتیو به این لیست ها اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات تکمیلی تر از جمله اطلاعات تماس، بنیان گذاران و … مرتبط با کسب و کار خود را در سایت بلینک به رایگان معرفی کنید تا به لیست استارتاپ های آموزش مجازی اکوموتیو افزوده شود یا می توانید کسب و کار خود را به بلینک افزوده تا به لیست استارتاپ های مرتبط در بلینک اضافه شود.

تا کنون مشتری این استارتاپ ها بوده اید؟ چه تجربه ای از کار با این استارتاپ ها دارید؟ نظرات خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *