اخبار استارتاپی

فراخوان پذیرش در پنجمین دوره‌ی کشف شتاب‌دهنده‌ی فردوسی

مهلت ثبت‌نام در پنجمین دوره‌ی کشف شتاب‌دهنده‌ی فردوسی تا پنجم تیرماه 97 ادامه دارد.

شتاب‌دهنده‌ی کسب‌وکار فردوسی به عنوان یکی از بهترین شتاب‌دهنده‌های شرق کشور، با هدف شتاب‌دهی ایده‌های نوآورانه‌ی شما، در این مسیر همراه شما خواهد بود. شما می‌توانید از امکانات به روز و دانش متخصصین مجرب حاضر در شتاب‌دهنده‌ی کسب‌وکار فردوسی، به منظور تسریع در راه‌اندازی کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید.

دوره‌ی کشف شتاب‌دهنده‌ی فردوسی فرصتی است که استارتاپ‌های پذیرفته شده، می‌توانند مدل کسب و کار خود را اعتبارسنجی کنند، به تست بازار بپردازند و تیم خود را تکمیل کنند. استارتاپ‌هایی که موفق به ساخت MVP (نمونه‌ی اولیه) محصول یا خدمت شده باشند، می‌توانند برای این دوره، درخواست خود را ثبت کنند. تیم ارزیابی شتاب‌دهنده‌ی فردوسی طی جلساتی، از بنیان‌گذاران استارتاپ مصاحبه و آزمون به عمل می‌آورند که در صورت موفقیت در جلسه‌ی نهایی، جواز ورود به دوره‌ی کشف را به‌ دست خواهند آورد. در پنجمین دوره‌ی کشف، اولویت با استارتاپ‌هایی خواهد بود که در حوزه‌ی گردشگری یا چندرسانه‌ای فعالیت کنند. با توجه به ظرفیت‌ها و اهداف شتاب‌دهنده، استارتاپ‌های فعال در این حوزه، فرصت تجربه‌‎ی رشد چشم‌گیر و جذب سرمایه‌گذار را در سریع‌ترین حالت ممکن خواهند داشت. پذیرش در این دوره، از طریق سایت شتاب‌دهنده‌ی فردوسی آغاز می‌شود.

لازم به‌ ذکر است که تاکنون چهار دوره‌ی کشف، در شتاب‌دهنده‌ی فردوسی برگزار شده است که آخرین دوره‌ی آن چهارم اردیبهشت به پایان رسید. شتابدهنده فردوسی در مشهد فعالیت داشته و قطب کارآفرینی شرق کشور به شمار می‌آید.

مهلت ثبت‌نام در پنجمین دوره‌ی کشف شتاب‌دهنده‌ی فردوسی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *