اخبار استارتاپیاخبار حمل و نقل و لجستیکحمل و نقل و لجستیک

بازدید ستاری از استارتاپ علی بابا

آینده مطلوب گردشگری و سفر با توسعه استارتاپ ها

به گزارش اکوموتیو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در بازدید از استارتاپ «علی بابا» با اشاره به آینده روشن صنعت گردشگری و سفر، اظهار کرد: با شکل گیری و توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان و استارتاپی، آینده بسیار مطلوبی در انتظار گردشگری و سفر است و این کسب و کارها می‌توانند با ارائه‌ی خدمات در دسترس و مطلوب ضمن جذب گردشگر داخلی و خارجی، اقتصاد این صنعت را متحول کنند.

وی بهترین زیرساخت برای توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان و استارتاپی را ایجاد زیست‌بوم مساعد کارآفرین این کسب و کارها دانست و گفت: دولت با حمایت و راهبری بستری فراهم می کند تا این کسب و کارها تحول جدی را در اقتصاد کشور رقم بزنند.

ستاری، با بیان این که کسب و کارهای خلاق و دانش بنیان با نوآوری نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده فضای اقتصادی کشور را دست خوش تحول می کنند، افزود: این کسب و کارها با نگرش تازه‌ای که به اقتصاد و اشتغال دارند، بازارهای کسب و کارهای جدید را گسترش می دهند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، از بخش‌های تحقیق و توسعه، مدیریت بازار و ارتباط با مشتریان استارتاپ علی‌بابا، یکی از کسب و کارهای استارتاپی ارائه دهنده خدمات در حوزه سفر و گردشگری دیدن کرد.

این استارتاپ سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده است و در این مدت توانسته است بیش از ۳ میلیون بلیط در اختیار مشتریان قرار دهد و با رشد ۲۰ درصدی، برای به دست گرفتن سهم ۴۵ درصدی از بازار سفر آنلاین حرکت می‌کند.

استارتاپ علی‌بابا، در حالی‌که ۲۰درصد از فروش بلیط هواپیما و ۱۵درصد از فروش بلیط قطار را در اختیار دارد، بنای کار خود را بر توسعه و تحول صنعت گردشگری قرار داده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *