اخبار استارتاپیاخبار اطلاعات و ارتباطاتاطلاعات و ارتباطات

سومین همایش آینده وب و موبایل ۱۰ و ۱۱ اسفند برگزار می‌شود

محفلی برای ارتباط نزدیک و تبادل نظر با فعالان فناوری‌های مربوط به وب و موبایل در ایران

سومین همایش آینده وب و موبایل ایران، جایگاهی است که فعالان حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در یک برنامه دو روزه از آخرین تحقیقات و دستاوردهای خود سخن می‌گویند. این همایش که برای سومین سال پیاپی برگزار می‌شود، محفلی است برای ارتباط نزدیک و تبادل نظر با فعالان فناوری‌های مربوط به وب و موبایل در ایران. در دو همایش پیشین، بیش از ۷۰۰ نفر به صورت حضوری و بیش از ۲۰ هزار نفر به‌صورت زنده از محتوای ارائه شده در رویداد بهره بردند.

در همایش امسال که روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند برگزار می‌شود، نام چهره‌هایی مانند جادی میرمیرانی، مصطفی امیری، صادق علوی‌زاده، جلال روحانی، اشکان بروج، مصطفی لامعی، وحید رجبلو، مانی رضوی‌زاده، صالح برادران امینی، مجتبی طباطبایی و حمید فرجی دیده می‌شود. هر یک از این افراد در حوزه تخصصی خود به‌عنوان یک چهره موفق و مرجع شناخته می‌شوند.

دبیر همایش آینده وب و موبایل با اشاره به این که محورهای همایش امسال شامل اینترنت چیزها، واقعیت افزوده و مجازی، هوش مصنوعی و فین‌تک هستند گفت: «ما در همایش پارسال مسائلی را مطرح کردیم و دیدیم که در سالی که گذشت، روندهای مطرح شده در همایش پارسال به میزان بسیار بالایی محقق شدند. علوی‌زاده ضمن دعوت از تمام مؤسسات، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگی که به نوعی با فناوری اطلاعات سروکار دارند برای شرکت در این همایش افزود: فناوری منتظر ما نمی‌ماند، اگر از همین امروز با دقت آینده را رصد نکنیم و در جریان شکل‌گیری پدیده‌های نوین نقش پررنگی ایفا نکنیم، فناوری ما را غافل‌گیر کرده و به سادگی از قافله رقابت عقب خواهیم ماند.»

سومین همایش آینده وب و موبایل ایران به همت مدرسه استاندارهای وب در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند برگزار می‌شود. جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *