اخبار استارتاپی

الکامپ ۲۴ در تابستان ۹۷ برگزار می شود

رییس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ در روزهای ششم تا نهم مرداد ماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش اکوموتیو، محمدباقر اثنی عشری روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی الکامپ ۲۴ در سالن همایش سازمان نظام صنفی با اشاره به اینکه ثبت نام شرکت کنندگان در این نمایشگاه از اواخر اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود، اظهار امیدواری کرد: فعالان این حوزه از این رویداد استقبال کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان “حمایت از کالاهای ایرانی”، گفت: تاکید بر تولیدات ملی یکی از رویکردهای مهم این نمایشگاه است و توجه به فناوری‌های نوین ازجمله اینترنت اشیا، بیگ دیتا و هوش مصنوعی از دیگر موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آنها توجه ویژه خواهد شد.

اثنی عشری، برگزاری برنامه‌هایی در رابطه با الکامپ استارز، دولت الکترونیک و پاویون استان‌ها را ازجمله موضوعات این نمایشگاه اعلام کرد و افزود: تعداد شرکت‌های استارتاپی حاضر در این نمایشگاه هر ساله رشد خوبی داشته‌اند و امسال نیز انتظار داریم این روند ادامه یابد.

وی گفت: تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ از حدود ۸۰ شرکت در سال گذشته به حدود ۴۵۰ شرکت رسیده که نشان دهنده رشد چشمگیر حضور این شرکت ها است.

اثنی عشری حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه را یادآور شد و گفت: الکامپ یک نمایشگاه تجاری است که بخش خصوصی آن را برگزار می کند و امیدواریم جذابیت‌های لازم را برای مشارکت جدی شرکت‌های خارجی داشته باشد.

وی به حضور گسترده دستگاه‌های دولتی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: متولی سالن دولت الکترونیک که دستگاه‌های دولتی در آن حضور خواهند یافت، سازمان فناوری اطلاعات است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *