اخبار استارتاپی

ثبت‌نام در چهارمین دوره مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد

اهدای مبلغ 500 میلیون تومان به برگزیدگان مسابقه فن‌آورد

نیاز روزافزون کسب‌و‌کارهای مختلف به افراد متخصص جهت حل مسائل پیش روی سازمان‌ها، فن‌آورد را بر آن داشت تا سازوکاری را بدین منظور ایجاد نماید. در همین راستا، این مجموعه در تعامل با اساتید و متخصصان فعال در حوزه‌های گوناگون، اقدام به برگزاری چهارمین دوره مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد کرده‌ است.

در این رقابت‌ها، نیاز‌ها و مسائل سازمان‌ها و شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفته و در مرحله اول به صورت اینترنتی برای شرکت‌کنندگان مطرح می‌گردد؛ پس از ارزیابی پاسخ‌های اولیه شرکت‌کنندگان، صاحبان ایده‌های برتر به مرحله حضوری راه می‌یابند تا این مسائل در فاز تکمیلی و در قالب یک رقابت بین آنها حل شود. فن‌آورد ۹۶ با حمایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ۳ حوزه هنر، مدیریت، ICT و هوش در ۱۲ رشته و ۲۰ گرایش تخصصی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که این مسابقات همانند سال گذشته در دو مرحله اینترنتی و حضوری برگزار و به نفرات برتر مجموعاً بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان جایزه اهداء خواهد شد. مهلت ثبت نام و شرکت در مسابقه نیز تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌باشد.

علاقه مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مسابقات به نشانی www.fanavard.ir مراجعه نمایند.رقابت‌های تخصصی فن‌آورد

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *