اخبار استارتاپی

حرکت به سمت دانشگاه‌ کارآفرین با برگزاری رویدادهای استارتاپی

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: برگزاری رویدادهای استارتاپی در سطح دانشگاه‌ها، زمینه‌ای برای حرکت به سمت دانشگاه‌های کارآفرین است.

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، احمد خامسان در نشست خبری پنجمین استارتاپ ویکند اظهار کرد: با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های استارتاپ می‌توانیم سطح دانشگاه های استان را از دانشگاه‌های پژوهش‌محور به دانشگاه‌های کارآفرین ارتقا دهیم.

رئیس دانشگاه بیرجند افزود: دانشگاه بیرجند آماده‌ی سرمایه‌گذاری در بخش انسانی و مالی برای مسابقات استارتاپی است.

وی ادامه داد: باید مسابقات و جشنواره‌ها را به طور مستمر ادامه بدهیم تا در چند سال آینده بتوانیم به واسطه‌ی استارتاپ‌هایی که نهایی شده، شغل‌هایی ایجاد کنیم.

محمد علی ناصری، رئیس پارک علم‌ و فناوری خراسان‌جنوبی گفت: پارک علم‌ و فناوری از بدنه‌ی دانشگاه جدا نیست و از وظایف پارک‌های علم و فناوری، حمایت از مراکز رشد نوآوری است.

وی ادامه داد: هدف پارک علم و فناوری، حمایت از ایده‌ها است تا ایده‌های مورد حمایت بتوانند مشکلات ساختارهای دولتی را برطرف کنند.

وی اظهار کرد: با برگزاری مسابقات استارتاپی در دانشگاه‌ها، به مدل‌های کسب و کار خوبی دست پیدا می‌کنیم که می‌توانیم در سه سال آینده، شرکت‌های نوآوری بزرگی در استان داشته باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی یادآور شد: در خراسان‌جنوبی به دلیل کمبود آب و دوری از پایتخت، نمی‌توانیم سرمایه گذار زیادی در حوزه‌های مختلف جذب کنیم اما در حوزه‌ی IT این مشکلات سد راه سرمایه‌گذار نیستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *