اخبار استارتاپی

دفتر تهران سرآوا فعالیت خود را از سر گرفت

پس از اتمام آماده‌سازی دفتر تهران سرآوا، این شرکت سرمایه‌گذاری استارتاپی ایرانی، فعالیت خود را از سر گرفته است.

به گزارش اکوموتیو، سخنگوی سرآوا، با اعلام این خبر گفت: پس از اتمام آماده‌سازی دفتر تهران سرآوا، این شرکت سرمایه‌گذاری استارتاپی ایرانی، فعالیت خود را از سر گرفته است.

به گفته‌ی سمساریلر، تحقیقات درباره‌ی پیشامد هفته‌ی گذشته، در این دفتر ادامه دارد و از آن‌جا که سرآوا، همواره خود را مقید به شفافیت می‌داند با کامل شدن بررسی‌ها، پیرامون این موضوع نتایج را اطلاع‌رسانی خواهد کرد. وی در ادامه گفت: در این مدت، فعالیت سرآوا در دفتر دیگر خود، واقع در پارک فناوری پردیس ادامه داشته است.

سخنگوی سرآوا در پاسخ به این سوال که چه مدت این دفتر تعطیل بود گفت: دو روز کاری نتوانستیم از دفتر استفاده کنیم، ولی خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به این‌که مسئله‌ای معطوف به کسب‌وکار و فعالیت‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری سرآوا نبود به‌سرعت فعالیت این دفتر آغاز شد.

وی ادامه داد: از همدلی و همراهی تمامی دوستان و دلسوزان زیست‌بوم کارآفرینی تشکر می‌کنیم و به ایشان اطمینان می‌دهیم که امیدوارانه، با تلاش روزافزون در کنار هم، مسیر کارآفرینی را ادامه می‌دهیم. در انتها، از معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر ستاری و همکاران ایشان که مسئولیت سنگین حمایت از زیست‌بوم کارآفرینی را بر عهده گرفته‌ اند و همواره کمک‌های فراوانی به همه‌ی فعالان این زیست بوم می‌کنند، سپاس‌گزاری می‌کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *