اخبار استارتاپی

اعطای تسهیلات جدید برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸

دبیرخانه‌ی هفتمین نمایشگاه اینوتکس 2018 جهت بهره‌برداری هر چه بهتر شرکت‌های دانش‌بنیان از این نمایشگاه، تسهیلاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اتخاذ کرده است.

به‌منظور بهره‌برداری هر چه بهتر شرکت‌های دانش‌بنیان از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۸ عناوین حمایتی و تسهیلات ، توسط دبیرخانه‌ی این نمایشگاه اعلام شد.

به‌گزارش اکوموتیو، از سوی دبیرخانه‌ی هفتمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ (INOTEX 2018) تسهیلاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اتخاذ شده است.

شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و تولیدی، می‌توانند ۷۰ درصد هزینه‌های حضور در نمایشگاه INOTEX را تا سقف ۵۰ میلیون ریال از صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت دریافت کنند. شرکت‌های مشمول برای اطلاع از جزئیات این حمایت می‌توانند به پورتال توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی مراجعه کنند.

شرکت‌های خلاق برای استقرار در قالب کانتر استندآپ‌، حداکثر ۱۰ شرکت و به میزان ۱۰۰ درصد حمایت خواهند شد.

شرکت‌های خلاق می‌توانند برای حضور در قالب غرفه‌ ۱۵ میلیون ریال حمایت دریافت کنند. این حمایت‌ها توسط دبیرخانه‌‌ی برنامه‌ی توسعه‌ی زیست‌بوم شرکت‌های خلاق (مستقر در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) صورت خواهد گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند برای ارائه‌ی درخواست با شماره‌ی ۰۲۱۶۶۵۵۵۸۲۴ داخلی ۳۴ تماس بگیرند.

به منظور حمایت از خرید و فروش محصولات فناورانه و تبادل فناوری با شرکت‌ها و هیأت‌های تجاری خارجی بانک توسعه‌ی صادرات ایران در قالب تسهیلات «اعتبار خریدار»، صادرات کالا و خدمات دانش‌بنیان را تحت پوشش بیمه‌ای صندوق ضمانت صادرات ایران تامین مالی خواهد کرد.

اعطای این تسهیلات در مرحله‌ی اول مستلزم توافق اولیه‌ی صادرکنندگان ایرانی و خریداران خارجی و ارائه‌ی درخواست از سوی طرف ایرانی است.

صادرکنندگان و یا سرمایه‌گذاران که درصدد صادرات و یا سرمایه‌گذاری در کشور جمهوری اسلامی ایران و یا هر کشور دیگری هستند (به شرط صادراتی بودن طرح) می‌توانند طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی مربوط را به بانک توسعه‌ی صادرات برای بهره‌مندی از تسهیلات «اعتبار فروشنده» ارائه دهند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با موضوع اصلی «شهر هوشمند» از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه در مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو در تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه، اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و استارتاپی کشور حضور خواهند داشت.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *