اسلایدچندرسانه ای
استراتژی رقابتی و تکنیکهایی برای رسیدن به جایگاه مناسب در بازار
معرفی تکنیکهای تحلیلی شناخت صنعت و تعریف استراتژی رقابتی
هدف از تدوین استراتژی رقابتی برای کسب و کارها یافتن موقعیتی است که در آن بتوانند به بهترین وجه ممکن در مقابل عوامل رقابتی از خود دفاع کند و یا آنها را در راستای اهداف خود بهکار بگیرند. شناخت منابع اصلی فشار رقابتی مزایای زیادی دارد که از از جمله آنها میتوان به تعیین نقاط ضعف و قوت شرکت و تقویت جایگاه شرکت در درون صنعت اشاره کرد.
در این اسلاید می توانید مروری بر روش کلاسیک استراتژی داشته باشید، با تکنیک های عمومی تحلیل آشنا شوید، محیطهای عمومی صنعت را بشناسید و هر آنچه که از تصمیمات استراتژیک نیاز است، فرا بگیرید.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]