اسلایدچندرسانه ای
همه چیز دربارهی استراتژی بازاریابی
چگونه از استراتژی بازاریابی برای یک محصول خاص استفاده کنیم؟
استراتژی بازاریابی مجموعهای از اقدامات یکپارچه است که پیادهسازی آن منجر به دستیابی به مزیتی رقابتی در بازار میشود. این مفهوم، مدیریت استراتژیک فعالیتهای مربوط به بررسی، ارزشیابی و انتخاب استراتژیها، انتخاب هرگونه تدابیر درونی و بیرونی سازمان برای اجرای این استراتژیها و در نهایت کنترل فعالیتهای انجام شده را در بر میگیرد.
در این اسلاید میتوانید با اهداف استراتژی بازاریابی و همینطور انواع گوناگون آن آشنا شوید و قدمهای لازم جهت به کارگیری و پیادهسازی یک استراتژی بازاریابی برای یک محصول خاص را فرا بگیرید.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]