اخبار استارتاپی

رویکرد تجاری نمایشگاه الکامپ بیست و چهار

رضا حیدری، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ: نمایشگاه الکامپ در جهت توسعه‌ی بازار است، علی‌رغم پیشرفت و توسعه‌ی فضای مجازی و اینترنت، نمایشگاه‌ها اثر خود را برای ارتباط مستقیم با مخاطبان دارند.

به‌گزارش اکوموتیو و به‌نقل از خبرگزاری صدا وسیما، برنامه‌ی «صبح و گفت‌وگو» رادیو گفت‌وگو با موضوع نمایشگاه الکامپ بیست و چهار و با حضور رضا حیدری مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ روانه‌ی آنتن شد.

رضا حیدری با اشاره به افتتاح دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ بیست و چهار) از ششم مرداد گفت: نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تا نهم مرداد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شرکت‌کننده‌ها در این نمایشگاه گفت: ۷۸۰ شرکت در این نمایشگاه شرکت کرده اند که در حوزه‌ی فناوری اطلاعات فعالیت می کنند که ۲۴ شرکت خارجی هستند.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ با رشد چشمگیر و افزایش تعداد استارتاپ‌ها در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: استارتاپ‌هایی که در سه سال گذشته با حمایت سازمان نظام صنفی توانسته اند کسب و کار خود را ارتقا دهند؛ در این نمایشگاه، رشد تقریبا صددرصدی را به خود اختصاص دادند و در قسمت تعداد، حدود ۳۵ درصد رشد داشته اند.

وی افزود: استارتاپ‌ها در پنج سالن به مساحت ۷ هزار متر مربع مستقر شده اند و شرکت‌های خصوصی نیز در ۲۰ هزار متر مربع مستقر هستند. یک سالن هم به دولت الکترونیک اختصاص داده شده که مساحتی نزدیک به ۲ هزار متر مربع دارد.

حیدری متذکر شد: به لحاظ تحریم‌ها و رکود اقتصادی و وضعیت نابه‌سامان نرخ ارز در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و این مسائل فعالیت خیلی از شرکت‌ها در این حوزه را به خود مشغول کرده و حتی باعث شده برخی از شرکت‌ها دست از فعالیت بردارند.

وی رویکرد نمایشگاه الکامپ را تجاری مطرح کرد و گفت: نمایشگاه الکامپ در جهت توسعه‌ی بازار است، علی‌رغم پیشرفت و توسعه‌ی فضای مجازی و اینترنت نمایشگاه‌ها هم‌چنان اثر خودشان را برای ارتباط مستقیم با مخاطبان و مشتریان دارند.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در خصوص نحوه‌ی توسعه‌ی علمی یا ارتقای فضای فناوری توسط این نمایشگاه بیان داشت: سازمان نظام صنفی در این راستا ابتکار جدیدی کرده و در فضای نمایشگاه، چهار نقطه در سالن‌های مختلف پیش‌بینی شده به همراه سیستم‌های صوتی و تصویری و مکانی برای مخاطبین تا اساتید دانشگاه، نخبگان و خبرگان صنفی یا مسئولین مرتبط با حوزه‌ی فناوری اطلاعات، مسائل مرتبط به حوزه‌ی فناوری اطلاعات یا آینده‌ی فناوری اطلاعات را گفت‌وگو کنند. بخش عمده‌ از طرق ستاد خبری الکامپ اطلاع‌رسانی خواهد شد با هدف این‌که بتوانیم برای افرادی که در حوزه‌ی استارتاپ‌ها فعالیت می‌کنند با انتقال این تجربیات مسیر را هموار کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *