اسلایدچندرسانه ای
توسعه محصول جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده
عوامل موثر در رفتار مصرف کننده را بشناسید
اهمیت روز افزون توسعه محصول جدید در دنیای کسب و کار و افزایش توجه و استقبال خاص از سوی شرکتها به انجام تحقیقات در خصوص ماهیت توسعه محصول منجر به ایجاد بدنهی گستردهای از تحقیقات در این حوزه از دانش مدیریت گردیده است.
پویایی و پیچیدگی مفهوم توسعه محصول جدید از یک طرف و ماهیت میان رشتهای آن از طرف دیگر موجب گردیده است که محققان در تحقیقات خود رویکردهای متفاوتی را به کار گیرند.
وقت بخیر… برخی اسلایدها از جمله اسلایدهای آخر… ایراد دارند…. احتمالا تایمری افکتی دارند که مطالب را نشان نمیدهند.
لطفا اصلاح نمایید.