اسلایدچندرسانه ای
توسعه محصول جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده
عوامل موثر در رفتار مصرف کننده را بشناسید
اهمیت روز افزون توسعه محصول جدید در دنیای کسب و کار و افزایش توجه و استقبال خاص از سوی شرکتها به انجام تحقیقات در خصوص ماهیت توسعه محصول منجر به ایجاد بدنهی گستردهای از تحقیقات در این حوزه از دانش مدیریت گردیده است.
پویایی و پیچیدگی مفهوم توسعه محصول جدید از یک طرف و ماهیت میان رشتهای آن از طرف دیگر موجب گردیده است که محققان در تحقیقات خود رویکردهای متفاوتی را به کار گیرند.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
وقت بخیر… برخی اسلایدها از جمله اسلایدهای آخر… ایراد دارند…. احتمالا تایمری افکتی دارند که مطالب را نشان نمیدهند.
لطفا اصلاح نمایید.