اسلایدهای استارتاپیچندرسانه ای

رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی

چگونه استراتژی بازاریابی خود را مطابق با رفتار مصرف کننده منطبق کنیم؟

مصرف کنندگان هر روز تصمیمات جدیدی می‌گیرند و بازاریاب توجه خود را به تصمیماتی معطوف می‌کند که آن‌ها برای خرید می‌گیرند.

مزایای درک رفتار مصرف کننده و فرایند مصرف را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • کمک به مدیران در تصمیم گیری
  • فراهم آوردن دانش برای محققین بازاریابی به منظور تجزیه و تحلیل مصرف کنندگان
  • کمک به قانون گذاری در مورد خرید و فروش کالاها و مصرف کنندگان
برچسب ها

میثم صفری

مسئول بانک اطلاعاتی اکوموتیو، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *