اسلایدهای استارتاپیچندرسانه ای

رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی

چگونه استراتژی بازاریابی خود را مطابق با رفتار مصرف کننده منطبق کنیم؟

مصرف کنندگان هر روز تصمیمات جدیدی می‌گیرند و بازاریاب توجه خود را به تصمیماتی معطوف می‌کند که آن‌ها برای خرید می‌گیرند.

مزایای درک رفتار مصرف کننده و فرایند مصرف را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • کمک به مدیران در تصمیم گیری
  • فراهم آوردن دانش برای محققین بازاریابی به منظور تجزیه و تحلیل مصرف کنندگان
  • کمک به قانون گذاری در مورد خرید و فروش کالاها و مصرف کنندگان
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 0 Average: 0]
برچسب ها

میثم صفری

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همکار اکوموتیو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن