اخبار استارتاپی

تخفیف ویژه خدمات به مشتریان شبکه آزمایشگاهی ارائه می‌شود

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری: شرکت‌های دانش بنیان در صورت استمرار دریافت خدمت از طریق باشگاه مشتریان شبکه‌ی آزمایشگاهی، تا 40 درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

مدیر شبکه‌ی آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور و شرکت‌های دانش بنیان، در صورت استمرار دریافت خدمت از طریق باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی می‌توانند تا ۴۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

رضا اسدی‌فرد در خصوص ارائه‌ی تخفیفات ویژه‌ی شبکه به برخی اعضا، اظهار کرد: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور با عضویت در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، می‌توانند از تخفیف‌های متنوعی برای دریافت خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شوند.

وی افزود: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور و هم‌چنین شرکت‌های دانش بنیان در ابتدا می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون ریال، ۲۵ درصد تخفیف را در زمان استفاده از خدمات آزمایشگاهی اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی دریافت کنند.

به گفته‌ی مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، در صورتی که مشمولین این طرح تخفیف از تمام اعتبار طرح برای دریافت خدمات آزمایشگاهی استفاده کنند، می‌توانند از تخفیفات بیشتری در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی بهره‌مند شوند.

وی هم‌چنین تصریح کرد: طرح تخفیف ارائه شده از سوی شبکه آزمایشگاهی ویژه‌ی اعضای هیئت علمی و شرکت‌های دانش بنیان، ترکیبی از سه طرح تخفیف است که درصد تخفیف آن‌ها به صورت پلکانی تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

اسدی‌فرد ادامه داد: اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با حضور فعال در این باشگاه و دریافت خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود از این طریق، می‌توانند از مشتریان عادی، به مشتریان نقره‌ای و طلایی ارتقا یابند و از درصد تخفیف بیش‌تری برای این منظور استفاده کنند.

پلتفرم ارائه خدمات تخفیف‌دار به مشتریان

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی در ادامه ضمن معرفی پلت‌فرم مهامکس به عنوان کارگزار شبکه‌ آزمایشگاهی در ارائه‌ی خدمات تخفیف‌دار به مشتریان، عنوان کرد: ارائه‌ی مشاوره‌ی طراحی، انتخاب و تحلیل نتایج آزمون و هم‌چنین خدمات حمل و نقل نمونه از محل مشتری به آزمایشگاه‌ها از دیگر خدمات این پلت‌فرم است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده و برنامه‌های متنوعی را به منظور توسعه زیرساخت آزمایشگاهی کشور و تسهیل دسترسی پژوهشگران، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع به خدمات آزمایشگاهی در سراسر کشور، در دستور کار خود دارد. این شبکه در سال ۱۳۹۶، بیش از ۲ میلیون خدمت آزمایشگاهی به محققان و صنایع کشور ارائه کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *