اخبار استارتاپی

اولین صندوق کلان غیردولتی در بورس راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی اولین صندوق کلان غیردولتی در بورس در دانشگاه آزاد خبر داد.

لیمو HR

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که برای حمایت از فناوری‌های دانشگاه آزاد اولین صندوق کلان غیردولتی در بورس راه‌اندازی می‌شود، گفت: به دنبال تأسیس معاونت فناوری و نوآوری و مجموعه فعالی برای به ثمر نشاندن ایده‌های پژوهشی هستیم.

محمدمهدی طهرانچی امروز در مراسم رونمایی از طرح پایش که در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد صورت گرفت، در جمع خبرنگاران با اشاره به صندوق علم و فناوری دانشگاه آزاد در بورس گفت: اولین صندوق کلان غیردولتی در بورس راه‌اندازی می‌شود و اکنون در راه تخصیص بودجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه نتایج پژوهش‌ها باید تجاری‌سازی شوند، گفت: به کمک شتابدهنده ها به دنبال این هستیم که پژوهش‌های نوآورانه به محصولات تجاری تبدیل شوند.

طهرانچی در پاسخ به این سؤال که موضع دانشگاه آزاد در برابر استاد “در آستانه اخراج واحد تهران مرکز چه خواهد بود”، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این موضوع روال خود را طی خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد درباره آخرین وضعیت داوطلبان علوم پزشکی این دانشگاه اظهار کرد: داوطلبان علوم پزشکی این دانشگاه تعیین تکلیف شده‌اند و تنها ۱۰ درصدی که خود نپذیرفتند، وارد رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد نشدند.

وی همچنین با بیان این که امسال ۵۰ هزار دانشجو کمتر از سال گذشته پذیرش کردیم، درباره تکمیل ظرفیت این دانشگاه خاطرنشان کرد: برای پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت منتظر هستیم تا مصوبه از سوی دفتر گسترش آموزش عالی به ما ابلاغ شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *