دومین کنفرانس فروشندگان مارکتپلیس دیجی کالا عصر روز سهشنبه ۶ آذر ماه ۹۷ در هتل هما برگزار شد.
در این مراسم ۱۸۰۰ نفر از فروشندگان موفق مارکتپلیس دیجی کالا از سراسر کشور با حضور مدیران این شرکت حضور داشتند و داستانهای موفقیت، تجربه و دستاوردهایی که در یک سال گذشته کسب کرده اند را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. شعار این مراسم «با هم رشد کنیم» بود.
هماکنون ۱۵ هزار فروشنده در بستر مارکتپلیس دیجی کالا با این فروشگاه آنلاین همکاری میکنند. بر اساس اطلاعات ارائه شده در این نشست، فروش برندهای ایرانی در مارکتپلیس دیجی کالا ، در طی چند ماه اخیر رشد چشمگیری داشته است.
همچنین برادران محمدی (بنیانگذارن دیجی کالا) طی سخنان خود در این نشست اعلام کردند که تنوع محصولات دیجی کالا با تکیه بر پلتفرم مارکتپلیس تا پایان سال به ۱ میلیون کالا خواهد رسید.
یکی از مدیران دیجی کالا در این نشست گفت: «بهزودی دیجی کالا به فروشندگانش امتیاز میدهد و فروشندههای برگزیده نشان برتر دریافت میکند.»
نیما رسولزاده، مدیر محتوای دیجی کالا نیز از اهمیت و ریزهکاریهای محتوا و تاثیر آن در افزایش فروش به فروشندگان مارکتپلیس گفت.
در پلتفرم مارکتپلیس دیجی کالا فروشندههای مختلف کالایشان را روی این سایت قرار میدهند و دیجی کالا به صورت خودکار بهترین قیمت را در اول لیست نشان میدهد. برای مثال برخی کالاها چندین فروشنده مختلف دارد و فروشندهای که بهترین قیمت را ارائه دهد در بالای لیست قرار میگیرد.