اخبار استارتاپی

برگزاری استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برگزاری "استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری" خبر داد و گفت: این رویداد فناورانه توسط فن‌بازار منطقه‌ای فارس و با حمایت فن بازار ملی برگزار می‌شود.

لیمو HR

احد فتوحی یکشنبه ۲۵ آذر در جمع خبرنگاران گفت: استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ در شهرک فناوری شیراز واقع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح برگزار خواهد شد‌.

وی با بیان اینکه  یکی از ماموریت های مرکز فن بازار منطقه‌ای فارس، برگزاری رویدادهای استارتاپی با هدف جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ ها و تسهیل انجام فرایند رشد آنها در بازار است، گفت: با توجه به نیاز مبرم استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای جذب سرمایه و نبود مکانیزم عمومی و مشخصی برای رویارویی استارتاپ های آماده جذب سرمایه با سرمایه گذاران علاقمند به این حوزه، رویدادهای استارتاپی در این مرکز طراحی شده است‌.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: پس از برگزاری ۱۰ رویداد استارتاپ دمو در شبکه فن بازار ملی ایران، این نخستین رویدادی است که در خارج از تهران و به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد‌.

فتوحی با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهایی تاثیر مناسبی در شتابدهی حضور سرمایه گذاران در بورس ایده دارد گفت: با توجه به اینکه گردشگری صنعتی خدماتی به شمار می‌رود و سرمایه‌گذاران این حوزه محدودتر از سرمایه گذاران فناوری‌های بخش صنعت هستند، برگزاری این رویداد نشان از آن دارد که می‌توان با اعتماد به تخصص بخش خصوصی، به تجاری سازی ایده‌ها در هر زمینه‌ای سرعت بخشید‌.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این رویداد استارتاپی شرکت‌ها و متخصصان فناوری اطلاعات از سراسر کشور طرح‌های خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌ اند، گفت: پس از انجام چند مرحله داوری، طرح‌هایی از استان‌های فارس، تهران، یزد، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های گردشگری سلامت، سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های گردشگری مجازی، رزرو و تهیه بلیط اماکن گردشگری و فرهنگی و … جهت ارائه سرمایه گذاران انتخاب شده‌ اند‌.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *