اخبار استارتاپی

اولین نمایشگاه آنلاین کار در ایران آغاز به کار کرد

در نمایشگاه آنلاین کار، فرصت‌های شغلی مناسب برای دانشجویان، افراد بدون سابقه کار و تازه فارغ التحصیلان وجود دارد.

در این نمایشگاه که در اپلیکیشن تلنت کوچ ارائه شده است، فرصت های شغلی مناسب برای دانشجویان، افراد بدون سابقه کار و تازه فارغ التحصیلان وجود دارد. این افراد می توانند با ثبت نام رایگان در اپلیکیشن تلنت کوچ و شرکت در نمایشگاه آنلاین کار برای فرصت های شغلی که از طرف شرکت های معتبر و شناخته شده ای مانند اسنپ، دیجی کالا و … ارائه شده است، اقدام کنند.

افرادی که رزومه شان تایید می‌شود و برای مصاحبه دعوت می‌شوند، به مدت ۱۵ دقیقه برای مصاحبه ویدیویی آنلاین با شرکت مورد نظر حاضر می‌شوند و بدون صرف هزینه رفت و آمد، با شرکت های دلخواه شان صحبت می‌کنند. امکان حضور در چندین مصاحبه در یک روز نیز وجود دارد؛ امکانی که در مصاحبه های حضوری به سختی قابل دستیابی است.

از سوی دیگر، شرکت ها نیز می‌توانند با هزینه کمتر نسبت به سایر نمایشگاه های کار، در این اپلیکیشن غرفه هایی مجازی برای خود تهیه کنند و ضمن معرفی برند خود به کارجویان، در حین مصاحبه آنان را ارزیابی کنند.

انتخاب صحیح نیروهای جوان و تازه فارغ التحصیل با صرف کمترین زمان همواره یکی از چالش های اصلی شرکت ها بوده است که می تواند توسط نمایشگاه کار آنلاین به آن پاسخ داده شود. شرکت ها با استفاده از منابع کمتر برای استخدام دانشجویان و کارجویان می‌توانند آن ها را طبق فرهنگ سازمانی خود تربیت کنند و از حضور جوانان خلاق و با انگیزه از بهترین دانشگاه ها بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، سالانه یک میلیون نفر از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند که بسیاری از آنان برای اشتغال با مشکل مواجه هستند.  اپلیکیشن تلنت کوچ با هدف نهایی توانمندسازی دانشجویان حین تحصیل، در نظر دارد تا آن ها را به کمک فرصت های کارآموزی، تور شرکت ها و جلسات گپ و گفت با مدیران، با فضای کار و انواع مشاغل آشنا کند تا این افراد پس از فارغ التحصیلی آماده جذب باشند و با سهولت بیشتری وارد باز کار شوند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *