اخبار استارتاپیاخبار کشاورزی

بازدید مدیران باغبانی وزارت جهاد مراکز نوآوری

این بازدید از مراکز پارادایس هاب، باشگاه کارآفرینی تیوان، کارخانه نوآوری و فضای کار اشتراکی زاویه صورت گرفت.

در این تور نیم روزه مدیرگردی، تنی چند از مدیران باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از چند مرکز نوآوری و فناوری در تهران بازدید کردند. اولین مرکزی که بازدید از آن صورت گرفت، «پارادایس هاب» بود. پارادایس هاب یک فضای کار اشتراکی در اختیار تیم‌های استارتاپی قرار می‌دهد تا تیم‌ها بتوانند پروژه خود را به پیش برند. یکی از تیم‌های مستقر در این مرکز، استارتاپ «باسلام» بود. در ادامه مدیر روابط عمومی این استارتاپ با گروه هم صحبت شد و مارکت خود را به آنان معرفی کرد.

مرکز فناور بعدی، باشگاه کارآفرینی «تیوان» دانشگاه شریف بود. این مکان بیشتر وظیفه پیش شتابدهی را برعهده دارد و به تیم‌های علاقه مند، فضای کار اشتراکی ارائه می‌دهد. در این مرکز نیز آقای عبادوز، هم بنیان گذار استارتاپ «کافه گلدون» همراه تیم شد و از نحوه شکل گیری و وضعیت فعلی استارتاپ، گروه مدیران را مطلع ساخت.

آخرین مرکزی که از آن بازدید به عمل آمد، کارخانه نوآوری بود. در این مرکز روح الله رحمانی، مدیر نوآوری دیجیکالا برای مدیران صحبت کرد و توضیح مختصری از تیم‌های حاضر در سوله‌های مختلف این کارخانه ارائه داد. همچنین از فضای کار اشتراکی زاویه بازدید به عمل آمد. در این مرکز هم با استارتاپ «کشمون» که در زمینه توزیع زعفران در کشور فعالیت می‌کند، آشنایی به عمل آمد.

آلبوم تصاویر:

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *