اخبار استارتاپی

تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت های خلاق و نوآور در اینوتکس

شرکت‌های خلاق و نوآور برای اخذ غرفه و معرفی خود در هشتمین نمایشگاه اینوتکس از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند.

لیمو HR

هم زمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه اینوتکس و برای کمک به ترویج و معرفی شرکت های خلاق در این رویداد، این شرکت ها از تخفیف ۵۰ درصدی هزینه های اخذ غرفه تا سقف ۲۰ میلیون ریال توسط دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق بهره مند می شوند .

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس طی هفت دوره گذشته خود، میزبان استارت آپ ها و شرکت های فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است. همچنین این نمایشگاه در طول هفت دوره گذشته خود میزبان بیش از هزار شرکت‌کننده (غرفه‌دار) از ۲۵ کشور مختلف بوده و اهدافی مانند تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه را دنبال کرده است. در این راستا تاکنون بیش از ۷۰۰ جلسه مذاکره اختصاصی (B۲B) میان شرکت‌کنندگان در نمایشگاه برگزار شده است.

بازیگران مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری در نمایشگاه اینوتکس به صورت غرفه‌دار، بازدیدکننده، سخنران، پنلیست، منتور و سرمایه‌گذار حضور دارند. INOTEX بستر ملاقات و شبکه‌سازی میان فعالان اکوسیستم بوده و زمینه ملاقات با منتورها، استارت آپ های برتر، شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران را فراهم می‌آورد. نمایشگاه امسال میزبان نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه و میهمانانی از ۶۲ کشور مختلف است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *