اخبار استارتاپی

کارگاه آموزشی در راستای حمایت از مردم

کانون دیجیتال مارکتینگ ایران برای اولین بار کارگاه آموزشی متفاوتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار کرد.

لیمو HR

کارگاه آموزشی متفاوتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۹۸ برای اولین بار در ایران توسط مجموعه DMPro (کانون دیجیتال مارکتینگ ایران) برگزار شد. این کارگاه آموزشی جامعه حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ ایران را با آخرین مباحث راهبردی این حوزه بیش از پیش آشنا ساخت.

حامیان رویداد

حامی رسانه‌ای این رویداد اکوموتیو و دیگر حامیان این رویداد مرکز نوآوری پارادایس هاب، گروه برندینگ ری، سامانه املاک آنلاین جو، الوپیک و یکتانت بودند. موضوع اولین کارگاه DMPro آشنایی با استراتژی‌های جذب و وفادارسازی کاربران بود.

برگزاری اولین کارگاه DMPro

اصول دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات همسان با سینا مومنی

سینا مومنی مدیر بازاریابی سازمانی یکتانت در بخش آغازین کارگاه، با مبحث اصول دیجیتال مارکتینگ، تجربیات کاربران و شرکت‌های متفاوت در حوزه تبلیغات همسان سخن گفت و با ذکر مثال از کمپین‌های گوناگون اجرا شده، مخاطبان را با چالش‌های کانال تبلیغات همسان جذب کاربر و راهکارهای بهره‌وری حداکثری آن آشنا نمود.

سینا مومنی مدیر بازاریابی سازمانی یکتانت

۱۹ کانال جذب کاربر و استراتژِی هک رشد در دیجیتال مارکتینگ با امید پیردهی

امید پیردهی مدیرعامل سامانه املاک آنلاین جو در بخش دوم کارگاه به معرفی استراتژی ۵ مرحله‌ای AARRR در دیجیتال مارکتینگ پرداخته و پس از آن ۱۹ کانال دریافت جذب کاربر برای استارت آپ یا کسب و کار آنلاینی که محصول اولیه آنها آماده است را با ذکر مثال توضیح داد. پس ‌از آن استراتژی Bullseye برای استفاده ۱۹ کانال ترافیکی در راستای هک رشد توسط ایشان بیان شد.

امید پیردهی مدیرعامل سامانه املاک آنلاین جو

برندینگ برای کسب و کارهای آنلاین با محمدتقی کریمی

محمدتقی کریمی بنیان‌گذار گروه برندینگ ری و هم‌بنیان‌گذار و راهبر ارشد برند در مرکز نوآوری پارادایس هاب، با اشاره به نکاتی کلیدی در حوزه برندسازی برای کسب و کارهای آنلاین و چگونگی استفاده از آن جهت وفادارسازی کاربران پرداخت، او همچنین سرنخ‌های بسیاری مانند چگونگی کارکردهای مغز و اثرات مستقیم آن در برندسازی را در راستای بررسی بیشتر این حوزه در اختیار مخاطبین قرارداد تا بتوانند به جستجوی مطالب دقیقتری بپردازند.

شبکه‌سازی و افطار

در پایان مخاطبین کارگاه با یکدیگر آشنا شدند و به صرف افطار به میزبانی آنلاین جو پرداختند. تمام منافع مالی حاصل از این رویداد نیز در راستای کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده به‌حساب هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران واریز شد.

کانون دیجیتال مارکتینگ ایران

در مورد DM

امید پیردهی کانون دیجیتال مارکتینگ ایران را با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه از دانش دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌سازی فعال در این حوزه پایه‌گذاری کرده است. DMPro برگزارکننده دورهمی هفتگی با هدف شبکه‌سازی، کارگاه‌های ماهیانه تخصصی و همایش سالیانه با هدف معرفی برترین کمپین‌های سال در حوزه بازاریابی آنلاین است.

برای شرکت در دورهمی هفتگی DMPro می‌توانید از کد تخفیف ویژه اکوموتیو: eco98319 استفاده کنید.

جهت ثبت نام در دورهمی DMPro کلیک کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *