اخبار استارتاپی

تشکیل پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه الکامپ

پاویون شرکت‌های دانش بنیان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۹) می‌شود.

پاویون شرکت های دانش بنیان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۹) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می شود.

همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران، الکامپ، آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های جدید در زمینه IT و نیز محصولات دانش بنیان و فناورانه به نمایش در می‌آید.

بر این اساس از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه که از روز ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، پاویون شرکت‌های دانش بنیان با هدف تجمیع دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش بنیان و نمایش آنها به مسئولان و هیأت‌های خارجی و بازدید کنندگان برپا خواهد شد.

شرکت‌های دانش‌بنیانی که موفق به توسعه محصول در حوزه‌های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک شده‌اند، می‌توانند با تخفیف در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان حضور یابند. شرکت‌های دانش بنیان علاقه‌مند می‌توانند حداکثر تا روز ۶ تیر ماه نسبت به پیش ثبت‌نام جهت حضور در این پاویون اقدام کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *