اخبار استارتاپی

فراخوان شناسایی شریک تجاری جهت ارائه درگاه فروش اینترنتی

شرکت ملی پست از شرکت های فعال در تولید و ارائه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات مرکز تماس در راستای انتخاب شریک تجاری در حوزه تجارت الکترونیک دعوت به عمل آورد.

شرکت ملی پست در نظر دارد بر اساس رویکرد جدید مبتنی بر توسعه و ارائه سرویس های نوین و به استناد بند ۱۱ ماده ۵ اساسنامه با موضوع «نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزیع کلیه مرسولات خرید و فروش اینترنتی و همچنین مدیریت وجوه حاصله در سطح داخلی و بین المللی (درگاه) به منظور تحقق شاخص های سرعت، دقت و امنیت مطابق استانداردهای تعیین شده» با مشارکت بخش خصوصی نسبت به برون سپاری موضوع تولید و بهره برداری از سامانه ی جامع تجارت الکترونیک در قالب مشارکت اقدام نماید.

براساس فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مشارکت تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری بر عهده شرکت‌کننده و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.

از کلیه شرکت‌های دارای صلاحیت و تجربه دعوت می‌شود حداکثر طی مدت ۱۴ روز کاری (پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۶/۵/۹۸) نسبت به ارسال مدارک، مستندات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.

برای کسب اطلاع بیش تر به این آدرس مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *