اخبار استارتاپی

فراخوان شناسایی شریک تجاری جهت ارائه درگاه فروش اینترنتی

شرکت ملی پست از شرکت های فعال در تولید و ارائه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات مرکز تماس در راستای انتخاب شریک تجاری در حوزه تجارت الکترونیک دعوت به عمل آورد.

شرکت ملی پست در نظر دارد بر اساس رویکرد جدید مبتنی بر توسعه و ارائه سرویس های نوین و به استناد بند 11 ماده 5 اساسنامه با موضوع «نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزيع كليه مرسولات خريد و فروش اینترنتی و همچنين مديريت وجوه حاصله در سطح داخلی و بين المللی (درگاه) به منظور تحقق شاخص های سرعت، دقت و امنيت مطابق استانداردهای تعيين شده» با مشارکت بخش خصوصی نسبت به برون سپاری موضوع تولید و بهره برداری از سامانه ی جامع تجارت الکترونیک در قالب مشارکت اقدام نماید.

براساس فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مشارکت تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری بر عهده شرکت‌کننده و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.

از کلیه شرکت‌های دارای صلاحیت و تجربه دعوت می‌شود حداکثر طی مدت 14 روز کاری (پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 6/5/98) نسبت به ارسال مدارک، مستندات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.

برای کسب اطلاع بیش تر به این آدرس مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 0 Average: 0]

مهسا رستمی

کارشناسی هنر دانشگاه تهران، کارشناس تولید محتوا در اکوموتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن