اخبار استارتاپی

فراخوان شناسایی شریک تجاری جهت ارائه درگاه فروش اینترنتی

شرکت ملی پست از شرکت های فعال در تولید و ارائه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات مرکز تماس در راستای انتخاب شریک تجاری در حوزه تجارت الکترونیک دعوت به عمل آورد.

شرکت ملی پست در نظر دارد بر اساس رویکرد جدید مبتنی بر توسعه و ارائه سرویس های نوین و به استناد بند 11 ماده 5 اساسنامه با موضوع «نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزيع كليه مرسولات خريد و فروش اینترنتی و همچنين مديريت وجوه حاصله در سطح داخلی و بين المللی (درگاه) به منظور تحقق شاخص های سرعت، دقت و امنيت مطابق استانداردهای تعيين شده» با مشارکت بخش خصوصی نسبت به برون سپاری موضوع تولید و بهره برداری از سامانه ی جامع تجارت الکترونیک در قالب مشارکت اقدام نماید.

براساس فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مشارکت تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری بر عهده شرکت‌کننده و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.

از کلیه شرکت‌های دارای صلاحیت و تجربه دعوت می‌شود حداکثر طی مدت 14 روز کاری (پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 6/5/98) نسبت به ارسال مدارک، مستندات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.

برای کسب اطلاع بیش تر به این آدرس مراجعه کنید.

مهسا رستمی

کارشناسی هنر دانشگاه تهران، کارشناس تولید محتوا در اکوموتیو

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *