سرویس الوپست که با هدف ارائه خدمات پستی از محل مورد نظر مشتری و تحویل به مقصد در سراسر کشور با همکاری کسب و کار استارت آپی الوپیک، راهاندازی شده، از امروز آماده خدمات رسانی به مشتریان است.
براساس تفاهمنامه مشترکی که اردیبهشت امسال بین شرکت ملی پست و الوپیک منعقد شد؛ قبول مرسولات پستی بین شهری از طریق اپلیکیشن «الوپست» انجام خواهد شد و متقاضیان میتوانند خدمات «الوپست» را با نصب اپلیکیشن الوپیک روی تلفنهای همراه خود دریافت کنند.
در مرحله نخست، سرویس «الوپست» در سطح شهر تهران ارائه میشود و در مراحل بعدی سایر شهرهای کشور را در بر خواهد گرفت. فقدان سامانه جمعآوری مرسولات از مبدا (محل استقرار مشتریان) همواره به عنوان حلقه مفقوده فرایند خدماترسانی شبکه پستی مطرح بوده که با اجرایی شدن سامانه یادشده، این خلأ برطرف خواهد شد.
شرکت ملی پست همواره بر غیرانحصاری بودن این سرویس تاکید کرده و در راستای توسعه آن، طی فراخوانی از سایر فعالان بخش خصوصی دعوت به همکاری کرده است.