نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه، در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار می شود و یکی از رویدادهای تازه آن حضور پررنگ استارتاپ های حوزه کودک در نمایشگاه امسال است. از آنجا که در سال های اخیر استارتاپ های کودک محور چندانی در کشور فعال نبوده، الکامپ امسال فرصت خوبی برای هم افزایی فعالان این عرصه است تا با برگزاری سه نشست تخصصی حوزه کودک به تبادل تجربیات در این بخش بپردازند.
بر این اساس «نقش محتوا در کسب و کار های الکترونیک حوزه کودک» عنوان اولین نشست تخصصی است که جمعه ۲۸ تیرماه، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در سالن شش برگزار میشود.
در این نشست وضعیت موجود محتوای حوزه کودک در تمامی شاخهها با حضور حامد رهنما، مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان، حسین شکاری، مدیر استارتاپ «دوزلی بوک»، سجاد اسم حسینی، مدیر استارتاپ «کودک پرس» و مرتضی توکلی، مدیر استارتاپ «نینی بان» مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.
تناسب محتوا با فرهنگ و جغرافیا، توجه به محتوای مناسب در کسب و کارهای حوزه کودک، تأثیرات مثبت و منفی محتوای الکترونیکی حوزه کودک، تفاوت نقش کسب وکارهای الکترونیکی کودکمحور، ویژگیهای محتوای مناسب، بهترین روش ارائه محتوا، قابلیت ارائه محتوا در بازارهای جهانی و هزینه تولید محتوا از دیگر موضوعات این نشست است.
گفتنی است، مدیریت این پنل با استارتاپ دوزلی بوک، رتبه اول استارتاپهای صنایع خلاق نمایشگاه کتاب امسال است که استارتاپ شخصیسازی شده داستان و تصویرسازی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و در نشر دیجیتال و بخش واقعیت مجازی شخصی سازی شده کودک فعالیت دارد.
کودک پرس تا جایی که اطلاع دارم استارتاب نیست
بلکه تنها رسانه خبری تخصصی حوزه کودک هستش
و این رسانه بعیده ارتباطی با رتبه بندی استارتاپ های حوزه کودک داشته باشه.