اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آوردگاه سرمایه

تفاهم نامه ای بين كارن كراد و پارك علم و فناوری خراسان شمالی در روز اول نمايشگاه الكامپ به منظور گسترش اكوسيستم استارتاپی منعقد شد.

لیمو HR

با توجه به این موضوع که امروزه حوزه استارتاپ ها یکی از اولویت های توسعه پایدار و گشایش اقتصادی و همچنین ضرورتی مبرم برای توسعه اشتغال جوانان می باشد، یکی از موضوعات مهم برای بقا و توسعه استارتاپ ها بحث جذب سرمایه و تامین مالی است که استارتاپ ها در هر مرحله از نمودار عمر خود نیازمند آن می باشد.

کارن کراد به عنوان اولین کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بحث تامین مالی و سرمایه گذاری استارتاپ های همه حوزه ها در ایران فعالیت می نماید و سعی دارد ارتباطات درستی بین استارتاپ ها و سرمایه گذارها ایجاد کند.

الکام استارز یکی از بخش هایی از نمایشگاه الکامپ است که در آن استارتاپ ها گرد هم می آیند و به جوانان خلاق کشور این امکان را می دهند که ایده های جذاب و نتایج کار خود را در این بخش در معرض نمایش قرار دهند.

الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. در نمایشگاه الکام استارز امسال کارن کراد همکاری جدیدی را با کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تعریف نموده است و به عنوان کارگزار آوردگاه سرمایه نمایشگاه الکامپ استارز انتخاب شده است.

انعقاد تفاهم نامه کارن کراد و پارک علم و فناوری خراسان شمالی

این رویداد بدینگونه اجرا خواهد شد که در ۲ روز اول نمایشگاه بیش از ۳۵ استارتاپ در حضور بیش از ۶۰ سرمایه گذار، ایده های خود را ارائه می دهند و در ۲ روز بعدی نمایشگاه جلسات خصوصی بین سرمایه گذارها و استارتاپ ها برگزار خواهد شد. همچنین برای توسعه اکوسیستم استارتاپی در روز اول نمایشگاه الکامپ تفاهم نامه ای بین کارن کراد و پارک علم و فناوری خراسان شمالی به منظور گسترش اکوسیستم استارتاپی به امضا رسید.

آوردگاه سرمایه کارن کراد

در ادامه در روز دوم نمایشگاه الکامپ در آوردگاه سرمایه کارن کراد ١٧ استارتاپ در حضور ٣٠ سرمایه گذار ارائه داشتند. همچنین جناب آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و جناب آقای جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاون خود جناب آقای ناظمی و همچنین جناب آقای فرجود معاون سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران از آوردگاه سرمایه دیدن فرمودند.

امید بر این است که این شروع همکاری اتفاقات بزرگی را در زیست بوم استارتاپی رقم زند و شاهد تحول های ارزشمندی در این اکوسیستم باشیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *