باتوجه به افزایش روز افزون حضورکاربران در فضای دیجیتال، ضرورت حضور فعال کسب و کار ها در فضای آنلاین برای توسعه و رشد، بیش از پیش احساس می شود. کسب و کارهای نوپا ملزم به افزایش مهارت خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند تا بتوانند حجم وسیعی از کاربران را به سمت خود جذب کنند. دراین کارگاه، چگونگی رصد و ارزیابی مشتری را در فضای آنلاین را می آموزیم. همچنین از تجربیات عملی مدرس در این زمینه بهره مند خواهیم شد.
موضوعات مورد بحث:
- رصد تجربه مشتری
- سنجه های تجربه مشتری
- تحلیل و بررسی تجربه مشتری
- مطالعه موردی شرکت های خودرویی بین المللی و استارتاپ های با رشد سریع
سوابق مهدی پاکراد:
- مدیر پروژه دیجیتال گروه رنو در فرانسه (دامنه استراتژی دیجیتال و برندینگ)
- سرپرست اسبق دیجیتال مارکتینگ رنو ایران
- متخصص طراحی و اجرای کمپین های دیجیتال در صبا ویژن، آپارات و ریحون
این کارگاه در روز پنج شنبه ۱۰ مرداد ۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۳ در مشهد برگزار می شود. علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاع بیش تر به این آدرس مراجعه کنند.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
با سلام
این صفحه یا این فرد ممکنه برای شما جذاب بوده باشه که به این صفحه مراجعه کردید.
بنده یکی از شرکت کنندگان این کارگاه (یا ورکشاپ) بودم که بصورت سمینار برگزار شد و کارآیی خودش رو از دست داد.
نکاتی که قابل اهمیت هست اینه که مشخصا مهندس پاکراد تجربه کار در شرکت های مختلف رو داشتن ولی تخصص کافی رو در مورد مارکتینگ نداشتن و متاسفانه این ورکشاپ بدون هیچ خروجی مناسبی برگزار شد؛
۳ ساعت ورکشاپ که بصورت سمینار برگزار شد بطور کلی به معرفی چند ابزار خلاصه شد که بعضی از ابزار ها قابل استفاده در ایران نبود.
انتظار داشتیم که تجربه ای خاص از کارشون و تجربیاتشون رو به ما انتقال بدن که متاسفانه تجربه خاصی چه در زمینه کار فعلیشون و چه در زمینه های کاری قبلیشون و چه در زمینه عنوان ورکشاپ نداشتن.
به عبارت ساده : چیزی برای ارائه نداشتند.