اخبار استارتاپی

اکوسیستم نوآوری از ایده تا تجاری سازی محصول در دانشگاه آزاد

مراکز رشد دانشگاه به صورت مساله‌محور بر چالش‌های فناوری حوزه‌های تخصصی صنعت تمرکز کرده و از هسته‌ها و واحدهای فناور حمایت می کنند.

لیمو HR

سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد گفت: مراکز رشد دانشگاه به صورت مساله محور بر چالش های فناوری حوزه های تخصصی صنعت تمرکز کرده و از هسته ها و واحدهای فناور حمایت می کنند. دکتر قباد بهزادی پور در این باره اظهار کرد: این اداره کل با هدف بسترسازی و تأمین زیرساخت های لازم به منظور ایجاد شرکت های فناور در دانشگاه آزاد اسلامی و جهت‌دهی این شرکت‌ها به سمت تجاری سازی محصولات شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه از فعالیت های این اداره کل، ایجاد و توسعه مراکز رشد مأموریت­ محور در ذیل سرای نوآوری در یک حوزه تخصصی است، اظهار کرد: مراکز رشد دانشگاه به صورت مساله‌محور بر چالش‌های فناوری حوزه‌های تخصصی صنعت تمرکز کرده و از هسته‌ها و واحدهای فناور حمایت می‌کنند. دکتر بهزادی‌پور خاطرنشان کرد: ایجاد تیم‌های تخصصی در مراکز رشد با هدف ارتقا و توسعه فناوری صنایع مرتبط با مأموریت سرای نوآوری، از دیگر برنامه‌های اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد است.

وی تأکید کرد: اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد با همکاری دیگر قسمت‌های حوزه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، یک اکوسیستم نوآوری از ایده تا تجاری سازی محصول را برای فناوران خود فراهم کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *