اخبار استارتاپی

شتابدهنده دیجیتال هلث رونمایی شد

شتابدهنده دیجیتال هلث امروز در همایش پوشش همگانی سلامت با هدف تحقق پوشش همگانی سلامت رونمایی شد.

شتابدهنده دیجیتال هلث امروز در همایش پوشش همگانی سلامت، با حضور وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و با هدف تحقق پوشش همگانی سلامت رونمایی شد.

دکتر جلیل کوهپایه زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران در همایش پوشش همگانی سلامت که با حضور وزیر بهداشت، مقامات بهداشتی کشورهای منطقه و مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: امروز یک فرصت طلایی در اختیار داریم که در کنار نگاه پوشش همگانی سلامت که سال ها در ایران وجود داشته، با اجرای طرح تحول سلامت نیز این موضوع را به طور جدی دنبال کردیم. دانشگاه های علوم پزشکی کشور هم در این مسیر قدم برداشته اند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران به بیش از ۵ میلیون نفر خدمات سلامت می‌دهد. رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال‌های اخیر و با شروع طرح تحول سلامت، ۱۵۰ درصد تعداد نیروها و ۶۲ درصد گستره خدمات خود را افزایش داده است.

کوهپایه‌زاده گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران رتبه ۴۱ را در دنیا و رتبه اول را در ایران در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی دارد. وی تصریح کرد: شتابدهنده دیجیتال هلث را امروز افتتاح می‌کنیم که در زمینه تحقق پوشش همگانی سلامت موثر خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *