کارهای سخت دورو بر خود را نگاه کنید: عدم تمایل به درس خواندن توسط فرزندتان، پاسخ به موقع به تیکت های مشتری، خریده شدن محصولتان توسط مشتری، راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدید، بازاریابی برای اپلیکیشن تان، افزایش بازدید سایتتان، دانلود شدن کاتالوگ محصولاتان، حضور مخاطبان در رویدادتان، کم بودن تعامل با دانش آموزانتان در کلاس درس، بی حال بودن کارکنانتان در محل کار، عدم همکاری کارمندانتان با یکدیگر و ..
روش های تکراری برای جذب هم دیگر جواب گو نخواهد بود!
گیمیفیکیشن به دنبال راه های غیر تکراری در ابتدا و کم کم اضافه شدن سایر متدها برای جذب و جلب توجه مخاطبان است. کارهای دشواری که بصورت خودکار افراد تمایلی به انجام آن ندارند و سخت به آن فعالیت جذب می شوند.
مخاطبان کارگاه:
- دانشجویان رشتههای مختلف بازاریابی، تبلیغات، مدیریت، نرمافزار و …
- استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا
- موسسات آموزشی
- شرکتها و آژانسهای مسافربری و هواپیمایی
- اساتید و معلمان
- مدیران محصول و مدیران پروژه
- طراحان محصول و خدمات
- صاحبان کافه ها و رستوران ها
- منتشران و نویسندگان
- صاحبان سایت و وبلاگ
- مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری
- استدیوهای خلاق
- تولیدکنندگان اپلیکیشن و نرمافزار
- مدیران شرکت (برای تعامل با کارمندان)
- مدیران مارکتینگ بانکها و موسسات مالی
- روابط عمومیهای سازمانها و شرکتها
- فعالان خدمات شهر هوشمند
- مراکز فناوری اطلاعات سازمانها و موسسات
- آژانسهای تبلیغاتی
- مدیران و کارکنان شهرداریها
- مدرسان و مشاوران تبلیغات
سیلابس کارگاه:
- گیمیفیکیشن چیست
- کاربردهای گیمیفیکیشن
- نمونههای گیمیفیکیشن
- از کجا شروع کنم؟
این کارگاه با راهبری همید فدایی در تاریخ ۸ آبان سال ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵:۱۵ الی ۱۸ در تهران شتابدهنده همتک برگزار می شود. علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.