اخبار استارتاپی

دانش‌بنیان‌ها برای رفع نیاز صنایع حوزه آب به میدان می‌آیند!

برگزاری پنل تخصصی اعلام نیاز صنایع مرتبط با حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست در صندوق نوآوری و شکوفایی

لیمو HR

پنل تخصصی اعلام نیاز صنایع مرتبط با حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست برگزار می‌شود تا شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور برای رفع این نیاز با راهکارهای فناورانه به میدان بیایند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها اکنون در حوزه‌های مختلف محصولات فناورانه‌ای تولید می‌کنند، محصولاتی که توانمندی‌های کشور را نمایش می‌دهد. در همین راستا ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری شتابدهنده آبان فرصتی را فراهم کرده است تا در پنل «اعلام نیازهای فناورانه» صنایع مختلف نیازهای خود در حوزه های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست اعلام کنند و از سوی دیگر شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور برای رفع این نیازها راهکارهای فناورانه خود را ارائه دهند. این پنل، شنبه ۹ آذر ماه سال جاری در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان، شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی، شرکت مهندسان مشاور شهرسازی رضوی، شرکت فناوری و نوآوری رضوی، شرکت ساختمانی بتون ماشین قدس رضوی و بنیاد علوی در این پنل نیازهای خود را ارائه می‌کنند.

برگزاری این پنل همزمان با رویداد گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها است. رویدادی که توسط ستاد و صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری شتابدهنده آبان برگزاری می شود و مجالی برای گردهمایی بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری این حوزه است. در این رویداد علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی، نمایشگاهی برپا است تا شرکت‌های فناور دستاوردهای و محصولات خود در این حوزه را نمایش دهند. با برگزاری این رویداد مسیر توسعه بازار شرکت‌های فناور نیز طی می‌شود.


«گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست» به مدت دو روز ۹ و ۱۰ آذر ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور در این گردهمایی، پنل های تخصصی و اعلام نیاز و نمایشگاه ارائه دستاوردهای فناورانه، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می‌توانند به وبسایت رویداد به آدرس waterevent.ir و یا صفحه ایوند مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. با سلام
    در صورت امکان لیستی از اعلام نیازهای فناورانه که در رویداد فوق مطرح شد، وجود دارد که آن را داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *