ثبت نام دور سوم روز بازاریابی دیجیتال (dmday.ir) آغاز شد. در این رویداد متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، استارتاپ ها، مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف و همچنین علاقمندان و دانشجویان شرکت میکنند.
رویداد روز بازاریابی دیجیتال
حضور استارت آپ ها و آژانسهای تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، سفرمارکت، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و … و صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغههای کسب و کار های دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفهای برای شبکه سازی و انتقال تجربیات به خود بگیرد.
این رویداد تا بحال در دو دوره برگزار شده است و مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده. برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و … از بخشهای رویدادهای قبلی بوده.
برگزاری دور سوم از این رویداد
سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه سال ۹۸ به مدت ۳ روز برگزار میشود. تفاوتهای اساسی این رویداد با رویدادهای قبلی که باعث افزایش فضای تخصصی رویداد میشود:
- جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آنها از یکدیگر در قالب بخشهای مختلف(Edition)
- ایجاد بستر مناسب برای معرفی روشهای مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف
- بررسی دغدغه های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ
- همکاری گستردهتر با همکاران، شریکان تجاری، رسانهها و برگزارکنندگان
بخشهای مختلف سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال
روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه ها و صنایع مختلف را بررسی کند. این بخشها شامل حوزه های صنایع تند مصرف ، آرایشی بهداشتی ، غذایی و …، حمل و نقل ، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مال های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای و مواردی از این دست است.
شرکت در رویداد
این رویداد که درتاریخ ۱۴،۱۳،۱۲ دی ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط رویداد و همچنین دریافت تخفیف برای سازمان ها و شرکت هایی که می خواهند به صورت گروهی و تیمی در رویداد شرکت کنند می توانند بلیط رویداد تا ۳۰% تخفیف از سایت dmday.ir دریافت کنند.