اخبار استارتاپی

سرمایه گذاری هلدینگ صبا ایده در استارتاپ فلایتیو

هلدینگ صبا ایده، مالک آپارات و فیلیمو، اعلام می‌کند که در استارتاپ «فلایتیو» سرمایه‌گذاری کرده است.

هلدینگ صبا ایده ، مالک آپارات و فیلیمو، اعلام می‌کند که در استارتاپ «فلایتیو» سرمایه گذاری کرده است. با این سرمایه گذاری و در اختیار گرفتن ۲۰ درصد از سهام فلایتیو، صبا ایده رسماً وارد بازار گردشگری آنلاین کشور شد که حوزه‌ای کاملاً جدید برای این هلدینگ است.

صباایده که هلدینگی فعال در حوزه ویدئو، استریم و تبلیغات آنلاین است و پلتفرم‌هايی چون فیلیمو، آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن را زیر مجموعه خود دارد، با سرمایه گذاری در یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه گردشگری، به طور رسمی وارد بازار فروش و رزرواسیون بلیط هواپیما و قطار شده است.

صبا ایده درباره چرایی این سرمایه گذاری در بیانیه‌ خبری خود گفته است: «ظرفیت‌های موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله زیادی که این حوزه از بازار آفلاین دارد، رشد قابل‌توجه و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی‌های مشترک تیم‌های مدیریتی دو برند که آن‌ها را بهم نزدیک‌تر می‌کند از مهمترین علت‌های جدیدترین سرمایه‌گذاری صبا ایده است.»

صباایده می‌گوید که با خرید ۲۰ رصد از سهام فلایتیو، در کنار تجربه و دانش این استارتاپ در صنعت گردشگری و حمایت‌های تبلیغاتی صبا ایده، مسیر تازه‌ای در صنعت گردشگری آنلاین ایران رقم خواهد خورد.

محمدمهدی شکوری مقدم، هم‌بنیان‌گذار هلدینگ صبا ایده نیز درباره سرمایه گذاری این هلدینگ در فلایتیو می‌گوید: «صنعت گردشگری یک صنعت بزرگ و مهم در تمام دنیا است اما هنوز در ایران در بخش آنلاین به تکامل نرسیده و از آنجایی که هنوز بخش زیادی از گردش مالی این صنعت در ایران مربوط به بخش آفلاین است، ما احساس کردیم می‌توانیم با سرمایه گذاری در فلایتیو به عنوان دومین بازیگر بزرگ این حوزه سهم بازار بیشتری از صنعت گردشگری در بخش آنلاین را به دست بگیریم.»

شکوری مقدم اعلام می‌کند که رویکرد صبا ایده از سرمایه گذاری در فلایتیو، توسعه در حوزه‌های متنوع و خفته صنعت گردشگری است: «همکاری با فلایتیو به چند دلیل برایمان حائز اهمیت بود. فلایتیو دومین شرکت فعال و موثر در بازار گردشگری است که با یک تیم خوب و رشد طبیعی بدون جذب سرمایه تا به امروز هوش تجاری ویژه در قالب یک ساختار سازمانی منسجم و چابک را تجربه کرده است. از همه مهم‌تر به دلیل تجربه مشابه رشد بدون جذب سرمایه در صبا ایده همخوانی گفتاری و عملی زیادی بین هر دو مجموعه وجود دارد که قطعا در ادامه راه مهم‌ترین عامل توسعه و همکاری بدون حاشیه و متمرکز ما خواهد بود.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 0 Average: 0]
منبع
دیجیاتو
برچسب ها

مهسا رستمی

کارشناسی هنر دانشگاه تهران، کارشناس تولید محتوا در اکوموتیو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن