اخبار استارتاپی

پایان نمایشگاه اینوتکس: آمار اینوتکس ۲۰۲۴

اینوتکس ۲۰۲۴ به اتمام رسید و در رویداد پایانی آن سجاد رجبی، مسئول دبیرخانه نمایشگاه، در سخنرانی خود اطلاعت و آمار اینوتکس ۲۰۲۴ ارائه کرد.

به گزارش اکوموتیو، سجاد رجبی در آئین اختتامیه این نمایشگاه، تعداد شرکت کنندگان آن را ۴۵۱ شرکت عنوان کرد. از این تعداد ۴۶ درصد شرکت های فناور و ۱۷ درصد هم استارتاپ ها بودند.  ۹% شرکت های حاضر در اینوتکس امسال نیز سرمایه گذاران بودند.

در این دوره از نمایشگاه، ۵۷۶ سخنران در ۱۰ استیج حضور داشتند. علاوه بر آن، در رقابت های اینوتکس امسال، بیش از ۲۵۰ تیم شرکت داشتند.

آمار اینوتکس ۲۰۲۴ از پنجره قراردادها

اینوتکس امسال با ۱۵۲ تفاهم نامه به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان همراه بود. ۲۰۰ جلسه هم در کافه اینوتکس برگزار شد که در نتیجه آن، ۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شد.

اما آمار اینوتکس ۲۰۲۴ تنها به سرمایه گذاری در شرکت ها محدود نمی شود. ایستگاه کار نمایشگاه امسال ۱۵۰ فرصت شغلی نیز داشت که برای این فرصت ها، حدود ۲۰۰۰ رزومه ارسال شده و ۲۵ ساعت خدمات مشاوره نیز ارائه شده بود.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۵۰ تور بازدید بوده که ۲۸۰۰ بازدید کننده را به نمایشگاه آورده بودند.

نهایتا بیش از ۴۰ محصول در اینوتکس رونمایی شده که ۲۷ محصول آن در بخش تجربه فناوری نمایش داده شده و در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهند شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۱]
نمایش بیشتر
مطالب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *