چندرسانه ایویدئو

قسمت ششم بث و کارل

بث و کارل؛ تعریف داستان

بعد از آماده سازی بوم، کسب و کار شما آماده ارائه است؛ اما به اشتراک گذاشتن آن برای اولین بار می تواند استرس آور باشد!

ارائه یکباره تمامی قسمت های مدل کسب و کار، شبیه به قتل رساندن مدل است! چرا که هر مدل، مانند یک داستان، دارای اطلاعات زیادی است که نیاز به هضم شدن دارند؛ پس آن را مانند یک داستان تعریف کنید و سپس داستان را برای مخاطبان، واقعی جلوه دهید.

برای یادگیری نحوه ارائه مدل کسب و کار به صورت یک داستان، به قسمت ششم بث و کارل توجه کنید.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 1 Average: 5]

مهسا رستمی

کارشناسی هنر دانشگاه تهران، کارشناس تولید محتوا در اکوموتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن